• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling

bandy får se hur jag mår efter tandplåganGråter jag ska dra ut en tand huuuuu jag ryser redan
    nu men mår jag bra så är jag med o löper efter bollen
    och flyga ska vi gjöra men kaffe är ett måste dåGlad

god natt alla pappor
    och wedde vi är hemma inge bb här inte snyftGråter

• Patrik72

hur blir det med innebandyn på fredag vilka kan komma.

1. patrik+jesper+peter

• skrothandlare

halloj.. inte kul att ligga hemma =( har haft feber och grejer nu sen i lördags och det har inte blivit bättre... tog mig friheten att köpa mig ett litet flygplan då ni alla säger att det e roligt =) har jö själv bara kört stora metanol drivna RC plan tidigare... det här lilla planet verkade vara kul men kunde inte flyga så mycket hemma för det finns för mycket väggar och tak här =)... hänger gärna på att testa på nått annat ställe med er

• swartling
    Skrothandlare; Jobbigt att vara sjuk... Skulle du hänga på och öla på lördag?
    NiklasG; Inte lätt att vara fullbokad . Ses kanske på lördag ändå?
    Wedde; Lycka till idag på erat BF. Håller tummarna krampaktigt här hemma

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter'
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )

Ingen mer som vill hänga på och dricka lite öl på lördag kväll?
  • Wedde

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter'
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge

Ja, jag hoppas att ngt händer nu, för Tess skull.
    Är sugen på en eller flera öl, men jag avvaktar.
    Chefen kommer. syns senare

• Iggy 82a

Köpte ett litet rc plan jag med idag, går det att skruva isär någonstans så man kan byta kristaller, någon som vet?

Är det okej att släpa med sig någon kompis på Innebandyn eller rc flyget?

• Patrik72

du kan ta med en polare på innebandyn helt okej men kpmpletta gärna i listan så vi vet hur många som kommer.

• P E T

Haha nu är det innebandy Yes ätligen får man vara med =) Som det ser ut=) Hehe...

• Wedde

Iggy 82a: vad är det för typ av plan. de plan vi flyger med (X-twin), kan man nog inte byta kristall på.

• Iggy 82a

Wedde: Det är en X-twin, jag skruvade isär sändaren men det var bara kretskort där. Ska ni flyga något i helgen? Får man haka på?

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna