• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

Innebandy fredag 2/3

1. patrik+jesper+peter+micke
    2. swartling (eventuellt, får se hur det mås efter tandläkare )
    3. wedde+bigge

• Patrik72

Innebandy fredag 2/3

3. wedde+bigge
    4. iggy82+ev kompis

• NiklasG

Jaha.. så är tjejerna och fikar/lunchar.
    Sitter här med en god kopp kaffe. Morgonen bjöd på ett mysigt Babysim. Passade på att filma lite idag. Mollsan var nyfiken på pappas videokamera Fick med en bra sekvens när mollsan dyker i. Även fler barn bidde filmade.

Försöker sikta in mig på att flyga med er på lördag. Har inte hört något än om att jag behöver hjälpa till i helgen. Men på söndagen åker jag nog med ändå. Gäller ju att passa på när isen ligger

Ha det bra nu grabbar.
    Nära nu Wedde?

• skrothandlare

swartling.. självklart vill jag med och öla lite... om man mår bättre då... nu mår jag iaf sämmre =( riktigt tråkigt...

Vart ska vi sitta och öla då

• Patrik72

har ni något förslag på vart förfest....?

• Patrik72

jag tror vi får svårt att sitta hos mig ,men någon er andra kanske har lite plats hemma ?

• Wedde

Innebandy fredag 2/3

3. wedde+bigge+Björn
    4. iggy82+ev kompis

Tess var hos BM imorse. "Alien" ligger llllångt ner, kan komma närsomhelst, och det tycker jag med. Det kan "pluppa" inatt senast imorgon. Vill ju inte missa bandyn och flyget . Skulle det ändå bli FL under fredagen så fixar jag in er iallafall. Nu är det middag. Kikar in lite senare. Ha de´

• NiklasG

Nej grabbs, nu ska jag sluta jobbet för dagen. Tittar in lite senare.

Hur är det tänkt med öl:andet? Vilken dag? Plats?

• Patrik72

lördag blir ölande någon som kan tänka sig ha några grabbar hemma hos sig innan vi går ut.hade gärna kunnat vara hemma hos mig , men vi får främmande så det blir tufft.men någon av er andra kanske -??? vore kul o träffas vid 19.00 typ hos någon och ta några kalla innan vi går ut.

• Iggy 82a

Halloj på alla.
    Vad hette stället där vi ska spela innebandy?
    Är Flygandet i samma hall?
    Jag läste tidigare i tråden att det var flygning kl 11 på lördag och jag är gärna med.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna