• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

kopiera listan o skriv ditt namn

• Wedde

NiklasG: Jag köper DEEP HEAT av en arbetskamrat från England. Jag tar med tuben till innebandyn nu på fredag så kan du smörja in dig efter duschen (bäst effekt). Tycker du om den så säger jag till Phil att ta hem några tuber. Kostar inte mycket.
    Jag använde den nu efter fredagens övningar (det drog till ordenligt i vaden) nu känner jag inte av den alls.
    Flygargänget: Jag fick byta till ett annat, hoppas att den svänger bättre. Killen som jobbade där visade en helikopter, f.. va sugen jag blev. Endast 1295:-. UFO´t lockar oxå. Men det får vänta ett tag, men det lutar nog åt att jag investerar i någön av modellerna.
    Ang. lördags-biran måste jag nog avvakta en ev. födelse.

• Wedde

MickeB: Välkommen till gänget. Här aktiverar vi oss med allt möjligt. Bara att hänga på.

• swartling
    ÖL lista lördag 3/3

1.patrik
    2.skrothandlare
    3.swartling

jag tog mig friheten att skriva dit dig skrothandlare
  • swartling

frästen välkommna iggy 82a  och mickeB
    Glömde skriva det Oskyldig

• NiklasG

Wedde: Du förutsätter att jag tänker spela på fredag alltså Jaja får väl offra vaden en vända då. Den verkar ju inte bli bättre i alla fall.

Välkomna alla nya "ansikten", som Wedde skriver, bara haka på aktiviteterna. Alla är vi amatörer här och gör sakerna mest för skojs skull. Alla är välkomna!

Öl lördag passar jag på. Håller förmodligen ISdykar kurs den helgen och behöver vara frisk i knoppen de dagarna. Ni tänkte även flyga då va? Fanken jag som ville vara med. Nåja... Det blir nog fler gånger.

• Wedde

Japp, hallen är bokad nästa lördag i 4h för luftakrobatik med start kl.11. Och ja, vi fortsätter med innebandy o flyg tills alla kräks på det, så ingen stress NiklasG, du hinner vara med.

• Wedde

jävlar va dött det var här idag, är alla utom jag på BB? . Någon som hört något från Teller? Matdags. Återkommer för att se om någon lever .

• Patrik72

så skrothandlarn ska du med nu då på lördag

• NiklasG

Suurt.. Missar innebandyn även på fredag Far min fyller år och Mor skulle bjussa på mat.

Har inte hört någon än om jag måste dyka i helgen eller inte. Blir det inte är jag med på flyget

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna