• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling
    NiklasG skrev 2007-02-23 21:58:17 följande:
    Jag tar på mig att införskaffa en säck ved till i morgon.Hoppas ni har rejält med träningsvärk i kropparna i morrn Så jag får en chans att vinna pulkaracet..Nu ska jag nog avnjuta en till Irish ... mjums..
    FUSK med irish    nu vart jag ju törstig Glad
  • swartling
    skrothandlare skrev 2007-02-23 16:23:17 följande:
    Tittar in här igen... undrar om det e nån som ska ut och öla lite den närmsta framtiden?? då jag e lite sugen och gärna träffar nya ansikten =)
    Låter inte helt fel
  • Patrik72

ja visst kan vi öla lite jag kan nästa helg vbad sägs om lördag.

• swartling

Nästa lördag funkar för min del också...

• Wedde

Tja! Det blir definitivt liften upp imorgon, vaderna säger det ialla fall. Men det var jäv... kul ikväll, minst 8 gubbs. Nu ska jag gå och lägga mig, ska köra mental uppladdning inför pulkaracen . Tiden för flyget är 11-13 nu på söndag. Väl mött.
    Go natt alla, sov så gott.

• jompabompa

jag är på o flyga på söndag!!!!!!!

• Wedde

Höger vad är rätt öm, men annars är jag oförskämt pigg. Nu laddas det för pulka. Vilken tur vi har med tempen då, att det inte är -15gr.
    Det blev ingen storhandling igår så vi sticker iväg nu, ha de´och så syns vi i Vilsta.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna