• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • swartling
    Wedde; inget nytt på med eran "alien"  ? Angående kortet till innebandyn så kan jag ta det om eran lilla bestämmer sig för att titta ut precis när vi spelar .
    Är det någon tid bestämd för flygning på söndag?

P E T; tråkigt att du jobbar i helgen... Missar ju både innebandy, pulka och flyg...

NiklasG; skrev du i deras tråd när och var det blir? Annars kan vi ju skriva upp här i tråden igen och be Girlfriend in a coma att kika in här.

Innebandy 23/2 19-21 WM-huset

Anders + Peter
    Patrik + Jesper + Magnus + Micke
    Swartling
    Teller
    Jompabompa
    Swesse

(ingen som är glömd?)
  • jompabompa

jag måste hoppa av innebandyn på fredag....jag är så satans förkyld och hinner inte bli frisk.... tror jag...

• P E T

Köra nästa helg med? Våre skoj kan en annan också vara med=)

• skrothandlare

hade jag haft en klubba och konditionen så skulle jag kunna vara med på innebandy... men men får se vad som händer

• Wedde

Tja grabbar. Inget händer o fötter. Tror nog att "Alien" samlar kraft och mod för att möta oss,huu . Tess har haft ordentliga förvärkar ett tag nu men näääää.
    Skrothandlare: Jag har en klubba "modell tung" om du vill låna.
    Eftersom jag inte fick någon respons på hallbokning nu på söndag när jag frågade, så har jag inte bokat. Men vi kan kolla imorgon om det är ledigt på söndag när vi ändå är där.
    Nu ska jag ut med hunden och sen ut till stallet för mockning

• skrothandlare

Wedde: Kanske kan skaka fram en klubba av min morbror men hur ska man lösa ölmagen och kondisen då?? HEHE

• Wedde

Vem har inte mage?! Jag spelar för beach2007. hahaha
    PET: vi kör även nästa fredag, så du är så välkommen då.
    Nu är det faktiskt nattinatt för mig, upp tidigt som vanligt.
    Ha de´

• swartling

NiklasG nu ska jag ner på stan i morgon och då ska jag köpa en snabb räserpulka
    mohaha mohaha så nu ska det bli åka av hihi Förvånad
    jag har aldrig sakt att jag är fulltfrisk mohaha .

flygplan skall och så inhandlas  och jag har köpt två st bandybollar till bandynFörvånad

Ha det gött nu alla så höres vi i morgon natti natti gubbar

• Wedde

Go morgon gubbs. Alla laddade inför kvällens övning?? . Ska oxå inhandla en st pulka o ett nytt plan. Kanske blir det en "Fury" eller en "Sport", har inte bestämt mig än. Jag är väldigt sugen på "UFO´t" men det är lite mycket pengar just nu. Finns även schysta helikoptrar med laser strålar, man skjuter ner varandra på riktigt, en träff och motståndaren störtar,hehe. Kolla på www.cbiz.se . Man blir aldrig vuxen. Varför? 8:)
    Ska försöka rita några streck nu så chefen blir glad. Ha de´på ett tag och glöm inte att det går att duscha och basta efter bandyn.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna