• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

Den jag köpte åt Marcus är på 27MHz. Det är ingen skillnad på frekvenserna vad jag vet. De är tilldelade av någon myndighet. Glödstiftsflyg har frekvens 35MHz som standard men där börjar det komma även 40MHz:are. 27MHz är även till för glödstiftsbilar.
    Så det spelar ingen roll vilken frekvens du väljer. Jag ska nog ner och köpa en till mig själv nu på fredag eller så. Jag tänker bara ta ett utan några funderingar på frekvens, men hör med grabbarna på Hobbex, de kan.

• Wedde

Grabben har en XTwin Classic Trainer 27MHz inköpt på Ullared för billiga 199:-.

• NiklasG

Hehe om det finns något kvar till dig.. Jag tänkte ta mig ned till stan ikväll

• Patrik72

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik+jesper
    swartling

• Wedde

De har haft planen på Teknik Magasinet också (samma pris), kan finnas kvar.

• jompabompa

jag har kollat vad som gäller ang. planen det finns 27Mhz a till d och 40Mhz a till d dvs det finns fyra frekvenser på 27Mhz
    och fyra på 40Mhz dvs 8 plan samtidigt

jag har 27Mhz b

• Patrik72

ska du inte vara med jompabompa på innebandy på fredag ?

• Patrik72

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik+jesper+mangnus
    swartling

börjar ta sig nu

• teller

Jag är med på innebandyn (om inget annat händer....)

• jompabompa

Patrik72 jag är med på fredag men var är det då??

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna