• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Patrik72

du kan stå vid 4 vägskorsingen innan billy boys
    alltså precsi bortanför city vårdcentral

• Patrik72

Lista innebandy fredag 23 19-21:
    Anders + Peter
    patrik+jesper+mangnus+micke
    swartling

• Patrik72

innebandyn kommer att bli en succe denna gången har 2 st till som kan vara med.så då blir vi 10 st glada amatörer. men som vanligt så blir det väl ett visst man fall i sista sekund.men då har vi alla fall gubbar att ta av ...ska bli kul o jag har tröjor som jag tar me mig till ena laget.

• teller

Skickar ut telefonlistan till Er alla i pappagruppen....

• NiklasG

Nice teller.

Det tackar vi för...

• teller

Uppdaterar telefonlistan på fredag (innan innebandyn). Patrik72 redan har tillkommit.... hinner det bli fler ???

• Wedde

Go kväll grabbar. Inget nytt på barnfronten. Jag åker o jobbar imorgon ialla fall.
    Va kul med mera gubbs till bandyn. Tidigt isäng. Go natt.

• P E T

Go kväll alla=) Kan ej vara med på fredag=( Suck jobbar och jobbar hela helgen hatar och jobba i affär suck.. Någon som vet hur det är=( Hare gött alla=).........

• NiklasG

Här var det lungna gatan idag..

Inte hänt något under natten Wedde ?

• NiklasG

"Girlfriend in a coma" undrar följande:

Swesse följer gärna med på innebandy på fredag men jag får ju inte skriva upp det i deras tråd så kan någons man göra det kanske :)

Lite info om var de ska spela osv. vore bra så han vet var han ska dyka upp.

//Niklas

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna