• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Lillenlillen
    Swenglish:

Ja men ELLER HUR, jag ville gärna göra det och känna mig lite snygg och fräsch såhär innan liksom.. Men NÄ just idag ska de till att plåta, och just när jag är på KS. Surt juh!

Murphys lag har drabbat mig...
  • Sole

Lillenlillen

det kommer gå jättebra på UL idag glöm inte att säga till bar aom ni INTE vill se kön, det är så himla tydligt om de ligger rätt...
    surt med "gör om mig" - du får gärna skicka någon av oss andra

Swenglish
    glömmer ibland bort att jag är lite efter dig, kanske borde han stanna inne tills jag är fullgången iallafall så jag har beställt förlossning den 13 mars

Idag var jag också och klippte mig, skönt att ha det gjort! Tyvärr har jag fått lite ofrivillig lugg, håret måste ha gått av eller något sånt, till skillnad mot många andra så har min hårkvalité varit skitdålig under graviditeten

• Lillenlillen
    Sole:

Nej, jag kommer typ säga att om de tänker visa kön så går jag hem, hahah! Pratade med min kusin precis nu, de hade såklart fixat en annan tjej. Surt. Men men, bättre att se bebbe gissar jag :)

Nu tror jag jag ska ta och förbarma mig över en ensam wienersemla i kylen... :p
  • murgrönan

Lycka till Lillenlillen, det kommer säkert gå jättebra!!

Har också Marabou daim som klar storfavorit!! Köper den helst i smyg så jag inte behöver dela med mig till sambon...

• cirpen

Tjingeling

Var hos tandis idag måste passa på nu när man kan! Inga hål! Trots alla semlor,,hehe Så nu skall jag klara mig ett år till..

Idag har jag för första gången börjat känna av mera kramper i magen som kommer och går lite då och då, dessutom så har jag börjat läcka!:-O Vet ej vad det kan vara..flytningar eller fostervatten? Varje gång jag reser mig eller vrider på mig i sängen så känner jag att det "rinner till". Så nu har jag "uppgraderat" mina TENA skydd..hehe Jag avvaktar lite, eftersom jag skall till DS imorgon för inskrivning.Då skall vi gå igenom kejsarsnittproceduren och ta lite prover förmodar jag.

• Sole

Lillenlillen
    ha ha gör det!

murgrönan
    maken kom på mitt kexchoklad-förråd igår kväll ha ha!

en var kvar och ett tomt papper

• Ginger6

Lycka till idag Lillen, va spännande! Min bästa kompis fick en bebis igår kväll, beräknat den 25e. Allt gick på 1,5 timme från att de åkte in. Sååå häftigt!! Jag hann ingen semla igår Skulle till bm mitt i semle-fikan och tyvärr var mitt blodtryck jättehögt. Buhuuu, men ingen äggvita och övriga värden var bra. Blir ändå nervös och idag har jag ont i huvet. Kanske beror på att jag sovit jättedåligt för att jag är orolig för trycket. Men, men, de håller ju koll på det nu så jag får komma två ggr i veckan. Bara två dagar kvar på jobbet nu och om jag mår sämre så kan jag hoppa över dem så det känns skönt! Ha en bra dag alla!!

• cirpen

Sole:kexchokladförråd..hohoho Tur min sambo är sån gottegris så vi har alltid gottis hemma...-)

• Swenglish

nej men usch vad ni pratar choklad, måste ju genast gå och inhandla en marabou dajm!

Ginger- det lät ju inte bra, men bra att de håller koll på dig! Kanske behöver du en tröst-semla idag!

• Ginger6

Jag tror det Swenglish, och choklad....fast jag föredrar den med mint-krisp

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3