• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Ginger- ja, det är nog bäst: semla, choklad och kanske en glassig tidning? (tycker jag alltid känns lyxigt när jag behöver tröstas)

• bianca2

he he, tur att jag har marianne-godisar i min jobblåda annars skulle ´jag få lite chokladabstinens nu!

• Vivs

Aj då, Ginger - låter inte bra! Men trycket går nog ner när du slutar jobba och kan sova lite då och då som oss andra uttråkade arbetslösa
    Apropå semla så lovade min kille att köpa en till mig igår men han glömde!!! Märkligt nog vart jag inte arg som jag brukar bli för allt möjligt nuförtiden.. Han skulle försöka komma ihåg det idag i stället och det går ju bra, då har man ju det goda kvar

Lillen - himla trist med gör-om-mig-grejen! Det lät ju som en riktigt rolig idé annars.. men, som du säger så är det ju mycket bättre att få kika lite på bebis!! Hoppas allt går bra på UL!

Sole - vad rolig du är med dina kexchoklad! Nu kommer jag tänka på dig så fort jag ser kexchoklad.. he he..

• Sole

man kan ju behöva tröstas utan anledning också, en skål med glass och en tidning på soffan - ahhhh

• Ginger6

MMmmm kommer nog snarast att dra mig hemåt...känns som dags för en ny Mama- tidning nu?!

• murgrönan

Sole: NEJ! Han hittade förrådet!! Vad hemskt, hoppas han fyllde på det igen Nu är jag också sugen...Jag orkar inte ta mig ut och handla, och tyvärr åt jag upp sista biten kladdkaka i helgen. Ja, den kladdkakan som jag frysit in för att bjuda folk på EFTER lillan kommit. Ops!

Ginger! Skönt att du ska sluta jobba i veckan, jag tror det är vila du behöver, att varva ner lite.

• Sole

murgrönan

det är ingen fara på taket - han vet att det är förenat med livsfara att äta upp dem utan mitt tillstånd

• murgrönan

Herregud, vad jag är förvirrad. Min timer ringde på mobilen som jag ställt för jag håller på att göra köttfärspaj för att frysa in. Jag springer till ugnen för att ta ut den...och där står pajen.... PÅ spisen, inte alls i ugnen där den borde stå!! Trött jag blir. Ja,ja, nu står den I ugnen och timern på en ny halvtimme!! Virrhöna!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3