• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

SORRY det var ju ZULs och inte Cirpens sambo som skulle till Bryssel

(går och sätter på hjärnan)

• Sole

Så vi gör fel som FÖRSÖKER sova då alltså?

men bebisar är ju vakna på dagarna också, men det är kanske det som de menar med sömförlust?

• Hellur

Hej tjejer!

Har varit borta sedan lunchen igår och är nu på jobbet så hinner inte läsa allt. Så ursäkta om jag missar något. Får ta igen det ikväll.

Tack för lunchen igår, var mycket trevligt!
    Får lite dåligt samvete, när jag satt på tunnelbanan till BM kom jag på att jag glömde betala... aj aj, fy fy

Var hos BM igår em. Min bebis har vänt sig!!! Huvet är rörligt och den igger högt, så hon sa att det inte var någon garanti att den stannar där. Ska höra av mig om jag känner något tumlande i magen så får jag komma in och dubbelkolla. Sedan får hon kolla på nästa besök så den inte vänt sig igen. Känns skönt!

Ha en bra dag!

• Lillenlillen

Hahaha, NÄ det hoppsa jag inte :)

• Lillenlillen
    Hellur:

Skämtar du? Jag glömde också betala!! Vad är vi för gäng!! hahaha
  • Sole

jag tycker faktiskt vi ska vara ärliga i den här tråden, inte hålla på och äta gratismat sådär!

• Emma3

Zul: Hade nog oxå låtit honom åka, vore värre om det var fler dagar. Vad tycker han då?

Med plutten i magen v36
  • Lillenlillen
    Sole:

Jag fattar fortfarande inte hur jag tänkte! Jag tror inte jag tänkte, egentligen *går också och sätter på hjärnan*
  • Sole

ha ha jag tyckte det var komiskt

åh jag skulle så gärna vilja ta en promenad i det fina vädret men foglossningen är fördjävlig idag *suck*

• Lillenlillen
    Sole:

Ja, lite komiskt. Sånt där som verkligen bevisar att man blir mupp, alternativt tappar kontakten med alla viktiga delar av hjärnan när man är på smällen. Jag ska vara barnvakt och dra barnvagn (turligt nog en liten nätt Bugaboo) i tre timmar, ser inte riktigt fram emot det...
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3