Björklöv- hur uppskattade hon födelsevikten? Med SF-måttet eller? Ska till Anette imorgon, ska fråga om hon akn uppskatta hur tung den här blir.
Karin- röstar också på Masjävlar, den är mysig! Nyckeln till friheten är MYCKET bra, men rätt lång och lite "tyngre". Million dollar baby är också jättebra men inte särskilt munter. Beror på vad du är sugen på!
Lillie- grattis till fixeringen! Jag fick också ett UL för att bekräfta att det var huvudet som låg neråt, känns skönt att vara rätt säker på en sak åtminstone när allt annat står skrivet i stjärnorna...
Lillen- ja, VARFÖR!!!! vill bara få det gjort nu, ju längre tiden går desto mer tänker jag på det, på allt som kan gå fel osv...
Skulle faktiskt jobba idag, har ett litet extrajobb där jag scannar in och sorterar listor med personnummer till Studentkortet, men så har de skickat fel listor! Pengarna hade varit bra, och jag vågar ju inte svära på att jag hinner scanna de andra om några dagar... Kanske får jag också lägga mig på soffan och kolla på film istället! Känns farligt att gå ut, jag går hur långsamt som helst och det finns förrädisk is under snön! Nån som skaffat broddar än?