• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Swenglish

Springer in och tittar på Majlinsa! och försöker samtidigt lära mig att du heter Malin... Fast efter förra gången så kommer jag ändå bara ihåg folk efter deras nick... Vi kanske ska ha namnskyltar

• majlinsa

Namnskyltar vore en bra fördel..
    Eller så får vi bara inse att de är svårt med namn

• Sole

namnskyltar och sen så säger vi "hej jag heter xx och alla andra säger HEJ xx!"

BF 26 mars
  • Ginger6

tihi, sjukt flummigt att följa ert resonemang...i två trådar (?)Ses snart!!

• Hellur

Hej tjejer!

Känns verkligen jätte tråkigt att inte kunna träffa er alla ikväll Men förhoppningsvis går det så bra så det blir fler träffar.

Ni får berätta om kvällen i morgon.

Hoppas ni får en bra kväll och en smaklig måltid.

• majlinsa

Nu har jag kommit hem.. Resan tog längre än jag trodde med lite förseningar på det hela men klart värt det

• Pippil8

*skrattar* när jag läser alla era psycho-inlägg från igår innan vi sågs Vi överlevde kvällen i alla fall! Gott var det och jättekul att se alla magar, betydligt större än förra gången!

Jag tycker vi ska ha lite gissningar om vem som blir näst ut med att få barn i tråden. Själv gissar jag på Swenglish, vilket känns helt logiskt med tanke på att hon har BF först av alla. Jag tror dock inte bebisen tittar ut förrän den 1 mars. Nån mer som vill gissa?

Satt i bilen på vägen hem och försökte komma ihåg alla namn - uj vad svårt det är, speciellt när man har två namn på varje person...

Kram från mig (R...)

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3