• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

Björklöv

kul att få vagnen så snart! Vår beräknas komma i mitten av feb.

Lycka till hos BM idag!

v32 - BF 26 mars
  • Torris

Ja vad roligt att nI har träffats igen!!!
    Jag har inte haft möjlighet att följa med tidigare heller men nu jobbar jag min sista dag på fredag så efter det ska man väl kunna följa med, om Ni har en till träff!!!
    Kul att lära känna folk som har BF ungefär som en själv.

Hoppas själv på en lite tidigare nedkomst - men bara för att man vill det så får man väl vänta ut den lille/a i evigheter istället. hihi

• Pippil8

Okej, jag ändrar mig också och röstar på Cirpen. Vad tråkigt lätt-gissat det blev nu

Hmm, systemutvecklar-kunskaper till trots så kommer jag inte på något fiffigt sätt... Har vi en tråd med själva BF-listan också? Den har jag nog missat. Om vi har en - kan vi använda den för både namn och gissningar?

Väldigt viktiga spörsmål detta Uppenbarligare tycker jag att de är viktigare än mitt jobb

• cirpen

Det är lite fusk eftersom jag har en fastställd snitttid..Ni får gissa på ngn annan istället! ..

• Pippil8

Nu hittade jag list-tråden. Ska vi lägga gissningar där också tycker ni? Jag tycker det vore lite kul

• Hellur

Eftersom de flesta inte har en aning om när den lilla/e väljer att komma ut kanske vissa av oss kommer vara samtidigt på samma BB. Det skulle vara kul

Då vår bebbe är beräknad på min födelsedag, 20 mars, hoppas jag inte den bestämmer sig för att komma på dagen. Vill att den får en egen dag.

• Sole

jag tycker det är supersvårt att gissa och jag håller med, det är väl lite för lätt att gissa på Cirpen som har datum

en sak jag funderade på om vi kunde lägga till var vilket sjukhus vi planerar föda på ?

Jag har lagt in på mig iallafall i listtråden!

v32 - BF 26 mars
  • Hellur

Tycker det var en bra idé att lägga in vilka sjukhus vi planerar att föda på.

Jag har också lagt in på mig i listtråden.

• Vivs

Jag har oxå lagt in sjukhus i tråden...
    Ändrar tillbaks mig i gissningen om vem som blir nästa föderska! Tror på Lillie74, vi kan ju inte gissa på de som är självklara ju

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3