• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Medusa2001

Sorry Hellur, det var Sofffy som skrev att hon skulle dit i lördags *ler*

Sirap är högljutt och slamrigt och serverar brunchtallrikar. Supergott, men inte ett ställe jag kommer gå till med liten bebis.
    Swenglish: de tar endast emot bordsbeställningar om man är minst 6 pers eller fler. För att få bord, gå dit 5-10 min före 11.00, annars är risken stor att ni inte får någonstans att sitta. Vi var där strax före elva i lördags och 10 över elva var det fullt! Helt galet.

Kumla Herrgård låter gott och trevligt!
    Vi kanske kör en brunch nästa gång vi ses? *ler*

Ser framemot att ses imorgon!

• bianca2

Hej!
    Det ska bli så trevligt (o gott) Imorgon!
    ha en bra måndag!
    kram

• Emma3

Hej tjejer! Kan tyvärr inte heller följa med imorgon men följer gärna med om det blir någon fler träff. Medusa: Var oxå till bm idag (31+5) och mitt sf-mått låg oxå på 29 låg på 25 förra gången så fick gå på tillväxt ul då.

Gravid med plutten v32
  • majlinsa

Indira ligger på Bondegatan. Närmaste T-bana är Medborgarplatsen och så gårm man längs Götgatan tills man stöter på Bondegatan, så öigger den en liten bit upp på vänster sida. Beställ och betala direkt i baren när ni kommer in och kom ner i källaren! Ska bli kul!
    Middag Indira 23/1 18.00 (träff för dem som vill kl 17.45 T-bana Medborgarplatsen mittemot McDonalds)

Swenglish
    Sole
    Bianca2
    J79
    Pippil8
    Vivs
    Frill
    Majlinsa
    Lillie74
    Ginger
    Medusa

Idag träffas vi =)

• Sole

hej hopp!

jag är inne en snabbis nu, ska äta lite frulle och sen måste jag börja plugga, men jag kommer tillbaka senare!

BF 26 mars
  • Ginger6

Ska bli jättekul att träffa er idag tjejer! Har precis varit hos BM och allt normalt. Bebisen ligger som jag trodde med ryggen på höger sida, rumpan i vädret och huvet neråt. Kunde känna huvet när bm visade mig...lite läbbigt nästan. Den hade sovmorgon när vi var där och hade hjärtljud på 132. Kommer nog att vakna till snart av min jätte-latte som jag surplar i mig... Ha en bra dag!!

• bianca2

Ska bli jättetrevligt igår! Vet inte hur förvirrad jag är men jag satte i alla fall på mig samma tunika som jag har på prtesentationsbilden så ni skulle känna igen mig. Knäppt!
    ha en skön dag! själv ska jag ju på info hos försäkringskassan innan!

• bianca2

jag måste vara förvirrad: alltså - det ska bli trevligt IKVÄLL och inte igår!!!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3