• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Emma3

Hej alla!

Va kul att ni hade trevligt igår, synd att jag inte kunde komma hoppas jag kan följa med nästan gång.

Åh skulle vara kul om ni lade upp någon bild så man fick se

Även fast jag inte var med så vet ni ju redan vad jag heter på riktigt Flört

Jag tror då som de flesta att cirpen blir nästa.

Gravid med plutten v33
  • Swenglish

Nejmen min hjärna är verkligen i sämre skick än jag trodde! :-0 Kommer INTE ihåg vad du heter Ginger fast du sagt det åtminstone två gånger till mig och jag fått en ledtråd! kan du inte skriva i ett meddelande till min inbox? Det är fastetsat att du heter GINGER!

• Ginger6

hihi inte så hemligt kanske Alexandra

• Sole

hej på er och tack för igår!

på något sätt har jag lyckats glömma de som satt mer mott mitten i början, tex Pippi och Lillie74, usch jag skäms verkligen att jag är så dålig på namn OCH ansikten!

Swenglish
    jag tror jag kommit på vartifrån jag känner igen dig, du är otroligt lik en kompis kompis, måste vara det!

v32 - BF 26 mars
  • Swenglish

Sole- HALLELUJA!!!!

Ginger - nej, GINGER heter du, inte Alexandra

Jag letade upp första tråden och läste lite i den, tänk, vad länge sen! jag var i vecka 6 och var bombsäker på att jag skulle få missfall! och nu är det 30 veckor senare och den kommer snart!
    Här är länken, kul läsning! www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351-13.html

• Sole

jag mår lite illa o känner mig risig i magen idag

Alltså:

Swenglish - Anna
    PippiL8 - R.
    Ginger - Alexandra
    Sole - Sofie
    v32 - BF 26 mars
  • Swenglish

Sole- ajaj, Delhi Belly kanske Eller så är det ett säkert tecken på att du är gravid? Kanske du ska ta ett gravtest och lägga ut bilden här så att vi kan avgöra om det är ett äkta plus? Nej, men skämt åsido, hoppas det går över och att det inte var maten!

Tjoho, Försäkringskassan ringde nyss och meddelade att allt är klart med min SGI och den blir beräknad på min förra lön (som jag hade för två pr sen, har varit arbetssökande/studerande sen dess)! JAg kan andas ut!

• J79

Hej och tack för igår!
    God mat och trevligt sällskap.
    Jag tror att Swenglish blir mamma först, då jag tror att hon kommer att föda före 27e.

Kram Johanna

• Sole

Swenglish

det där med att testa var ett bra tips, ni verkar ju så kunniga i den här tråden att ni borde kunna hjälpa mig o se ifall det är ett plus?

den ligger i mitt bildgalleri nu så snälla hjälp mig o kolla ifall det är ett plus??

apropå föda tror jag på Cirpen, sen Swenglish och efter det börjar det bli svårt..
    jag kommer säkert vara sist iallafall, vet ju inte en som det är Dehli belly eller om jag är gravid

v32 - BF 26 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3