• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3

Tredje tråden! I vilken vi börjar föda barn....

Här är förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 08:21:30:
    Och här är nya listtråden också!
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-23 16:07:08:
    Rätta länken till listtråden:

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m15458662.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3
  • Sole

Hellur

visst var det rätt bra att Gudruns bebis såg rätt läskig ut när han kom ut? Skulle jag inte veta att de såg ut sådär innan skulle jag själv bli livrädd att något var fel!

v32 - BF 26 mars
  • majlinsa

Sole: jag blir arg bara av att läsa rubriken och tänker inte läsa resten.. men shit vad galet..

• Swenglish

Totalt sjukt, änniskan är ju inte riktigt riktig!

Sole och Hellur- tyckte Gudruns bebis såg jätteläskig ut, den såg inte riktig ut! Fast alla kanske ser ut så?

Medusa-hoppas din dag blev bättre sen!

• Hellur

Visst såg Gudruns bebis läskig ut, den var helt blå och såg faktigst inte riktig ut. Enligt hon som höll i kursen är alla bebisar blå när de kommer ut. Så det var bra att få se, så man är förberedd, skulle bli jätte rädd annars.

• Ginger6

Riktigt sjuk artikel och människa för den delen...

JA, Gudruns bebis såg läbbig ut men det allra läbbigast är ju att man ändå inte fattar att det är möjligt att den kommer ut. Ser verkligen väldigt konstigt (och smärtsamt!) ut. Håller med er andra om att det var bra att se den för att bli lite mer förberedd. Puh!

Snart helg, soft!!

• Sole

Swenglish

jag fattade det så att alla bebisar är blå, kladdiga och coneheads

hoppas ni får en skön fredagskväll, själv ska jag slappa lite i soffan nu innan maken kommer hem

v32 - BF 26 mars
  • Plutten forever

Hej hej alla, jag är inte en i ert gäng, men har läst lite sporadiskt i tråden... hoppas det är ok om man fliker in en liten fråga?

Tänkte bara höra om det är någon av er som går på Södermalms MVC som ska på föräldrakurs där 6-7 februari?

Jag har bf 12 mars och bor på södermalm, nära Indira där ni var och åt häromdan

v 34 - BF 12 mars
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 3