• MHoof

Pladdertråden!

Thezz: Näää, men har läst att man inte ska dricka mer än 2 koppar grönt te men rött kan man dricka mycket av

• MHoof

Hannis: Nä, jag fick den i ett mail...synd då att man inte kan lägga in den. Det var barn som pratat om olika saker. Jag höll på att skratta ihjäl mig. *haha*

• MHoof

Har ni berättat för era familjer att ni ska få bebis?

• MHoof

Thezz: Jag testade 3 ggr i bim eckan men då visade det knappt nåt, fick stå å vinkla i evigheter och ändå syntes det knappt.
    Osså testade jag en vecka efter bim och då PANG var det ett jättestarkt svar

• MHoof

lurk: Nä jag tycker heller inte det spelar nån roll när man berättar. Vi berättade ju för sambons mamma å hennes gubbe dagen efter vi visste för vi skulle ju åka till Thailand med dom nu 16 mars. Nu kan vi ju inte det så vi var ju tvungen att avboka samma dag typ. *hehe* Resten fick veta i vecka 8

• MHoof

Hanna: Åh va sa alla? Att det var väntat eller? *hihi* Så kul att höra folks kommentarer.

lurk: Det bolag vi skulle åka med får man bara flyga fram till 28:e veckan, och då ska man vara hemma den vecka alltså. För om man skulle föda på planet så täcker inte försäkringen upp det efter 28:e veckan, så det var lika bra att det inte blev. Men vi ska åka 2008 i mars/april nåt istället *lääängtar*

• MHoof

Hanna: Ja sånna kommentarer är inte kul att få Dom kan väl vara glada och positiva istället.
    Många sa till oss oxå att jaha, men ta det lugnt nu då så det inte blir nåt tok. *suck*
    Och samma sak när jag berättade för mamma att vi skulle åka å kolla åp vagn och hade köpt lite kläder till den, då sa hon: Jag tycker inte man ska köpa så mycket så tidigt...
    Då sa min sambo: Nä men händer det nåt så försöker vi ju igen. *hehe* Bra sagt det!

• MHoof

Thezz: Lycka till idag och en bäst dag ja köp mera tester...det har ju ingen ont av

• MHoof

lurk: Nä jag känner så jag med att ut kommer den ju så varför inte handla allt nu när jag kan följa med och kolla och välja oxå då? Blir väl bara drygt sen när man blir gigantisk. *suck* Känns redan som det (hatar att bli tjockare och tjockare)
    Man ska inte lyssna på andra har jag upptäckt, nej nej nej!

• MHoof

lurk: Usss, åt du för fort?

Fick brev från mitt fack idag. Har fått en trevlig höjning från 291 kr till 555 spänn. Aldrig i livet. Och jag som inte ens jobbar, jag studerar och jag är fan då inte rik ska jag be om tat få tala om. Så nu lär jag ringa och gå ur det där. *suck*

Svar på tråden Pladdertråden!