• MHoof

Pladdertråden!

Magda: *sträcker upp en hand*

• MHoof

Den handlade om en kvinna vars barn påstods ha dött i branden i deras hus, men så var inte fallet. Mamman visste att barnet levde för det hittades inga kvarlevor från bebisen (10 dagar gammal) och mamman fortsatte leta och fic tillslut se henne på ett kalas. Det var en annan kvinna som kidnappat bebisen och tagit hand om henne som sitt eget barn. Så 6 år efter kidnappningen, efter DNA prov och grejjer fick hon tillbaka sin dotter.

• MHoof

Go middag!

Ska iväg på tårta vid 4 idag. Sambons svägerska som fyller 26. Får man äta tårta igen Goooott...

Börjar dessutom tröttna på att vara gravid, jag vill ju ha ungen här NU. *kom ut lilla bebis, kom ut*

• MHoof

lurk: Åh va mys med kryssning! Jag sa til sambon ikväll att det skulle ju va mys att göra nåt sista, bara vi innan bebis kommer. Och det känns som att det börjar bli lite brådis nu...*hmmm* Men men ,det blir nog inget iaf.

• MHoof

Morron!

Här är det snö, en massa snööö. Det vräker ner
    Imorse kände sambon bebisen när den rörde på sig, inte sparkade, utan rörde på sig, som en alien där inne. *haha* Han tyckte det var skitcoolt!

Kanske ska åka en sväng till sväris och hälsa på. Känns inte som jag har lust att sitta inne hela dagen idag.
    Hade velat göra nåt så roligt som Hanna ska ut på idag, men det får bli sena, i mars kanske.

(bara 5 dagar kvar tills vi vet )

• MHoof

Lär ju byta vecka Vecka 24 vart det i fredags.
    '
    ?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.5, BF 21 september
    Thezzizen v4, BF 24 september

• MHoof

Morron girls!

ÅH va fina magar ni har Jag ska ta en ny ikväll eller imorrn och lägga upp så får ni se.

Jo jag ska iväg å jobba kl 6 om ni undrar vad jag gör uppe såhär dax. Slutar 12 å sen skola mellan 13 å 15. Skön dag va?

Tror min bebis kände av att pappa inte va hemma igår. *hehe* Den vred omkring där inne och jag sa: Snaaart kommer pappa hem och pussar på dig och pratar lite med dig...då vart den lugnare Gosigt!

• MHoof

Jo det var det oxå ja...

Läste nyss i Aftonbladet där det stod om transfetter, att dom kan minska kvinnors fertilitet med upp till 70%, med ett intag av endast 4 gr/dag. Hemskt...tänk om det är därför det tog lite längre tid för oss? Det finns ju nästan i all mat!

• MHoof

Hanna: Oj, ja du är värst du. *haha* Usch å fy å bläää för spya
    Hittade ni nåt kul igår då på shoppingturen?

• MHoof

Nä om man skulle ta å bege sig iväg nu då.
    Hörs senare (om jag inte är fööör trött ikväll)

Svar på tråden Pladdertråden!