• MHoof

Pladdertråden!

Thezz: Men är du SÄKER på att det är ett mf då?

• MHoof

Okej... Om det nu är så så är du säkert här igen snart gumman

• MHoof

Morron alla underbara!

Bra med er då?
    Här är det bra. Var och simmade igår med en kompis, 1200 m. Kändes bra
    Fick veta att mitt köns ul blev flyttat från igår till lördag så det spelade ju ingen roll men tur att det blev nu i helgen då.
    Osså huset vi skulle kolla på den 4:e feb blir det heller inget med Dom har dragit in mäklare pga så många intresserade så vi struntar i det istället.

Hanna: Hur känns det inför vul då?

Thezz: Var det ett mf ändå? *kramar*

Lurk: Gomagen

• MHoof

Hanna: Kommer ju gå så bra sååååå! Vilken tid hade du?

• MHoof

Magda: När jag gjorde rutin UL stod det på papperet att blåsan skulle vara fylld...? Men kanske är annorlunda när man gör rutin ul?

Lättja: *asg*

• MHoof

Magda: Va konstigt...det är kanske olika från kommun till kommun då? Tror att fram till en viss vecka ska man vara kissnödig inför ett UL, då ska det tydligen synas bättre. Så är det här iaf. *hehe*
    Ang pengar...sj har man inte fått från CSn och kommer inte få lön förren i slutet av feb och då är det inte mycket pengar...vi får leva på kärlek dena här månaden

• MHoof

Hur många har vart på inskrivning förresten?

Jag fick min journal utskriven i förrgår eftersom vi ska åka bort imorrn. Kul att läsa det lilla som står. Osså fick jag med broschyrer från förlossningen (HJÄLP!!!) och från BB och en om hur amning fungerar. Gud va verkligt det känns...

• MHoof

Magda: Ok...förstår att du vill vänta tills du ser att allt är bra. Som det är

Svar på tråden Pladdertråden!