• MHoof

Pladdertråden!

Dulia: Varför ska du på extra UL? Tilväxt eller?

• MHoof

Hanna: Åh ni ska oxå kolla? *spännande* Men kan ni inte ta reda på det på rutin UL då eller berättar dom inte sånt hos er? På vårt rutin UL vägrade hon säga typ, fast hon sa 3 ggr att hon inte såg nån snopp. Men efteråt sa hon att hon ändå inte tyckte man skulle veta. Nähä, men vill man så borde man väl få veta?

• MHoof

Hanna: Fattar heller inte varför hon sa så. Det är ju upp till var och en att ta reda på det tycker jag och vill man så borde man få veta.
    Jag trodde ju att jag var i vecka 18 på rutin UL men var i vecka 17, så vart bakåtflyttad i tiden en vecka

Imorrn blir det vecka 24...*jihooo*

• MHoof

Dulia: Jaha, sånt projekt vill jag oxå va med i Det är ju kul å se bebisen ju. *hehe* Men jag har redan sett den 3 ggr så blir fjärde ggn nu för min del.

Hanna: Ja jag var helt förstörd hela helgen efteråt. Men på söndagen så började jag inse att det är som det är. Men arg var jag

• MHoof

Hanna: Nä jag vet att man inte ska göra det men svårt Jag tycker oxå det ska bli kul att veta vem som bor där inne. Nu är det ju bara den...

Dulia: Jag har på känn att det är en flicka men ändå när vi pratar så säger vi han...vet inte varför. Kanske för att man säger han om så mycket annat, saker och så, så det blir automatiskt.

• MHoof

Dulia: Jahaaa, okej ja då skulle jag inte fått vara med. Och vet inte jag vill det heller då ni får ta en massa blodprov. Jag lär ju ta ett till blodprov i vecka 36 bara för att jag är O Rh neg

• MHoof

Min bm sa att vill vi veta så får vi veta kön oxå men näää, det fick vi inte. Och hon sa att det lät konstigt när vi berätta för henne sen oxå att vi inte fått veta.
    Men tydligen är det en bm på förlossningen på UL som inte säger. Vet en till tjej som fått henne och hon hade sagt samma sak till dom oxå.

• MHoof

Hanna: Lugna ner dig nu, det behöver inte betyda nånting! Det är säkert ingen fara...

• MHoof

Hanna: Har ju hört att slemhinnorna kan bli väldigt sköra när man är gravid och att det därför kan blöda när man har sex och så. (så gjorde det på mig första 3 veckorna lite grann) Så detär säkert ingen fara...

Åh jag blir less. Försöker plugga lite hära men hittar ingen bra sida om Napoleon på google...*suck* Har ju min historiabok men där står det mest om krigen han ledde. Vill ju veta mer om han...*suckar och letar vidare*

• MHoof

Hanna: Jo tack jag börjar undra detsamma...*suck*

Svar på tråden Pladdertråden!