Pladdertråden!
ärtan: Johoo
ärtan: Johoo
ärtan: Ok, sj hade jag inte en morron/dag/kväll med sånt illamående...*hehe* Tycker jag haft så himla lätt så det blir väl en sjuhelvetes fölossning istället
Men jo, det är bra med mig
ärtan: Men fy, säg inte sådär...nu blir man ju skraj!
Jag har ju fått tid hos aurorabm den 22 feb. Usch, känns verkligen inte bra med förlossning så jag hoppas hon kan stilla min rädlsa lite. Känns som att jag helst vill bli snittad...
ÅÅHHH va härligt Hanna! Men det är ju klart du ska bli mamma...det visste vi nog alla den här ggn! Fasen va glad jag blir
AE: Usch vilka drömmar!!
Tur att det bara är drömmar oxå.
Gomorron alla!
Imorrn är stora dagen D! Bara...31 timmar kvar nu
*hehe* och 10 min. Och vecka 25(!!!!) idag....herre min je vad fort tiden går alltså! *hehe* Bara 15 veckor kvar...*panik*
Ser att ni är oroliga tjejer. Ja, man kan ju inte säga så mycket för att stilla eran oro men FÖRSÖK att inte vara så himla oroliga. Försök njuta av det lilla livet i magen ni bär, så gott det går. Allt kommer gå såååå fint
Jo ny magbild i mitt galleri oxå, från igårkväll
*hehe* Börjar känna mig stor som en flodhäst men det hör väl till antar jag. Vill bara att den ska komma ut nu så man kan börja träna och gå ner i vikt och använda sina vanliga kläder och allt det där...bla bla bla
Kollade in dina UL bilder...SÖT bebbe där inne
Just: *hehe* Ja det stämmer säkert...Den är ju inte ivägen...än
AE: Ja...get eller groda, spelar nog ingen roll
Man drömmer ju som sagt helmysko när man är gravid...
Dulia: Åh va gooosigt! Nu längtar man ju ännu mer. Vilken kärlek!!
Dulia: Du såg ju inte så stor ut i vecka 40 tycker jag.