• MHoof

Pladdertråden!

Massage tack

Nu har man jobbat och vart i skolan och försökt få tag i bm, misslyckades, måste ringa dit imorrn så jag får min journal utskriven.
    Längtar efter sambon en massa...vill kramas.
    Blir nog tidigt ikväll tror jag. *hehe*

Hoppas ni andra mår bra

• MHoof

ärtan: Skumpa...*mmmm* Ja, ett tag till utan alkis nu då bara. I sommar ska jag pumpa ur så jag får dricka ett gott glas rödvin till grillat iaf. *längtar*

• MHoof

Oj va duktig du är Magda...hur kommer det sig? Bara sådär eller av nån anledning?
    Jag kan undvika att dricka när jag är i sällskap med sambons bror pga att han dricker rätt mycket...mest som att markera typ.

• MHoof

Vad säger du Hanna? i 7UP? Iofs dricker jag knappt älsk ändå men jaha, det var nåt nytt!
    Min kompis som fick barn i dec (fick ett i januari 05 oxå) fick tydligen dricka nu helst plötsligt. Det fick hon inte med första barnet, vid amning alltså.

• MHoof

Morron!

Åh jag tycker det är så häftigt att ni/vi blev med barn tillslut...*gilla*

Har börjat få lite halsbränna om jag ätit lite för mycket eller för snabbt. Usch, inte bra

• MHoof

Och jag vill ha vår! *hehe* Här är det ca -10 tror jag...*burr* Fattar inte att det ska bli vinter NU? Herregud, bara 1 månad för sent

• MHoof

Morron!

Ja Thezz, du borde kolla upp det! Där med basta!

• MHoof

Läste om en 4 eller 5 varns familj som bodde på 55 m2. Ett sovrum å ett vardagsrum. Hela familjen bodde i sovrummet. 2 av barnen sov i en bokhyla som satt fast i väggen. Dom hade lagt madrasser och byggt lite som en våningssäng på nåt vis. Osså sov mamman å pappan i en liten säng och så ett till barn nån annanstans....om det nu var 3?
    Dom hade hittat på en massa smarta lösningar, men hajlå, privatlivet då, vart tog det vägen? *hehe* Hoppas för barnens skull att dom skaffar nåt större när barnen blir äldre.

• MHoof

Drömde så äckligt inatt/imorse. Jag var på nån skola eller nåt och där gjorde dom experiment på folk. Deras sjukhussängar åkte av sig själva genom korridorer med folk på medans dom fortfarande sov. En flicka, 12 år kanske, hade igentejpad mun, med sån vit sjukhustejp och så var hon alldeles gul blå runt ögonen.
    Kom till den avdelningen där dom låg alla som blivit utsatt för nåt sån där och alla som blivit experimenterade på kissade på sig så dom fick ha blöjor eller så testade personalen ut andra grejjer. Typ koppar och sånt. Det var såååå vidrigt!!

Svar på tråden Pladdertråden!