Pladdertråden!
Jag tycker prov i armen är värst. Har aldrig tagit det innan jag blev gravid, inte ens i fingret...huva ligen!
Jag tycker prov i armen är värst. Har aldrig tagit det innan jag blev gravid, inte ens i fingret...huva ligen!
*ajaj* Tror jag börjat få foglossning...*ajaj*
HJÄÄÄLP!!!
Jag började ju foglossa i helgen. Det sa bara pang en kväll när vi var ute och gick och sen dess har jag fått skitont när jag vart uppe å gåttför länge. Osså städar jag ju på hotell men tänker stå ut till april. Och det är ca 2-3 dagar i veckan bara.
Men så ringde jag en städfirma och hörde mig för om jobb hos dom me och så ringde dom å hörde om jag kunde städa charken på willys varje em ett tag framöver. Jo kan jag väl sa jag. Ja, det var innan jag visste om foglossningen.
Var på intro där på willys igår å det bara strulade, jag fattade inte vad hon som jag hade intron med sa för hon kom ju från Afrika så hon bröt så hemskt. Osså hade hon bara gjort det där jobbet en gång tidigare.
Osså ringer dom idag och frågar hur det gick och så och jag säger att jag tror inte jag orkar eller vill ta det jobbet eftersom det ändå bara är 1 timmes jobb, varje dagm 6 dagar i veckan. Mellan 16 å 18 är tiden. Nähä, det gick inte det. Jag blev typ "tvingad" att ta det jobbet ändå bara för att jag lät så positiv då dom ringde å hörde om jag kunde göra det. Vaffan ska jag göra? Jag orkar inte för ryggen...allvarligt!!!!
lurk: Nä ingen säger det, bara hon som har hand om det för tar jag det inte så ätter jag henne i skiten. Ja typ så sa hon...för dom har ingen annan där, nä men det är väl inte mitt problem? Bara för att jag sa en sak innan helgen så kan det ju ändras. Om jag dött eller nåt då, hur skulle dom göra då då kan man ju undra?
Hanna: Nä och det är ju inte mitt fel at dom inte har tillräckligt med folk, det borde dom ju tänkt på innan.
Nä jag går dit idag och så ringer jag sen och säger att det inte funkar. Punkt!
Wihooo, idag ska vi kolla på hus
*längtar*
Åh, såg att ni är lite lessna idag? *kramar* Det är hemskt när nån närstående inte får barn. Men lika jobbigt när nära får barn hur lätt som helst när man sj inte får det
Men det vet ju alla vi här inne om hur det är!
lurk: det är på hemnet...vet inte hur man länkar?
Okej...
www.hemnet.se/NPI-BuildFrames.asp&frames=2&pagesrc=search%2Fmaklarutbud%2FNPI%2Dlista%2Easp%3Ftype%3Dsok%26service%3Dhemnet%26action%3Dsok%26caller%3Dmain%26statisticsservice%3Dhemnettogp%26urval%3D1%26area%3D4%26kommun%3D203%26kontraktid%3D1%26boendegrupp%3D1%26boendetypid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%26agandeformid%3D100%2C101%2C102%2C103%2C104%2C105%2C106%2C107%26prismin%3D0%26prismax%3Dmax%26nrofrooms1%3D0%26nrofrooms2%3Dmax%26livingarea1%3D0%26livingarea2%3Dmax%26avgiftmin%3D0%26avgiftmax%3Dmax%26prod%3D0%26visning%3Dno%26daysago%3Dmax%26pagesize%3D20%26order%3Dkommun%2Comrade%26searchview%3D1%26page%3D1%26&statisticsservice=hemnettogp
Osså är det i Jäderfors, Nedre Dalsängsvägen 13
Just: Ja precis. Sambon håller på med ett jobb hemma hos dom, rörmokeri, och dom sa till han att ta med mig oxå dit så jag får se. Så får se då...*hoppas*
Skulle ju va perfa att få kåk nu när man får bebis.