Pladdertråden!
lurk: Ja som mig då ungefär...
Men vad gör man? Tror jag bara ska va med i a kassan och skita i facket.
lurk: Ja som mig då ungefär...
Men vad gör man? Tror jag bara ska va med i a kassan och skita i facket.
lurk: Ja jag fattar heller inte varför den ska höjas. Nåt sjukt påhitt tycker jag
Vi bor i Sandviken, brevid Gävle.
Dulia: Hur mycket höjning fick du då? Mysigt att få lyssna på bebisen hjärta. Ska vi få göra 1 fb för första ggn
lurk: Nä inte om man ska kolla kön bara och dessutom hälsar vi ändå på i Sthlm en del för sambons pappa bor i Vallentuna. Så då kan vi lika gärna ta det där oxå.
Lättja: Jo jag vet, ja gvill ju helst inte, men fattig student som man är så är alla extra kronor bra. Men jag försöker få tag i facket just nu för att kolla vilken avgift jag ska betala, den högre eller den lägre.
Har nyss sett nyaste Beck filmen, Gamen...va bra dom är dom här nya
Kick: Har hört att man kan bli väldigt trött när man är gravid. Dock inget jag känner av...*hehe* Som vanligt!
Läste nyss att Brittan kan va gravid...IGEN för 3:e ggn på 2 år...
HAJLÅ!!?? Kan ingen sterilisera henne?
Ja precis...undrar vem som e farsan till den bebisen? *undrar* Nä hon borde inte få barn...
Det beror säkert på grav
Det är väl bara jag som inte har ett enda sånt där symptom som alla sa jag skulle få. HA där fick dom
Morron alla glada!
Inte vara lessna nu
Ser ut att bli fint idag igen men helsike vilket snöoväder det blev igår. *suck* Jag VILL INTE HA SNÖ NU, nu vill jag ha vår så bebisen kommer.
Börjar få smått panik över förlossningen nu. Jag kan typ börja grina över för jag vill verkligen inte föda barn...*panik*
AE: Kan man inte typ lägga över förlossningen på karln istället? *haha* Dom som ska va så himla macho
Nä jag lär prata med bm om det. Och jag vet ju att man klarar det men jag har verkligen ingen lust...*ajaj*
lurk: *hehe* Jag läser inga skräcktrådar här....aldrig i livet! Har nkapptläst nån förlossningsberättelse. Men har köpt några grav tidningar och kollat om förlossningar i dom och så har jag Ett Barn Blir Till, boken, och där står det ju oxå så visst har jag läst en massa om det. Men det är ju först nu jag börjar känna såhär. *inte bra*