• MHoof

Pladdertråden!

lurk: *hehe* Nä kanske inte men man känner sig som en bara. Vissa dagar är värre än andra. Är väl för att man inte är van att gå runt med stor mage kanske? Men man vet ju varför...

• MHoof

Dulia: *haha* Jpp jag är en flodis

Nä nu ska jag försvinna härifrån. Kommer tillbaka på söndagkväll och berättar hur köns UL gick :-9 Wish me luck girls!

Ha en underbar helg allihopa! *kramar* //Magda

• MHoof

Believer v25, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v22, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v13, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.7, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.6, BF 21 september

• MHoof

Magda: Vi trodde ju flicka vi med och jag hade nästan ställt in mig på det oxå, hemskt att säga men sant.
    Och ja, det känns helt annorlunda nu när man vet vem det är. SÅ ska bli sååå kul

• MHoof

Gomorron chix!

Ser att ni mår hyffsat idag iaf. Tack för alla grattis

Ang byxor så kan man ju köra med gummisnoddsmetoden. Det gör jag fortfarande med mina vanliga jeans och det funkar än. Kommer nog funka ett bra tag till. Det jag är mest chockad över är att jag fortfarande kan ha min ullkappa jag köpte i början av augusti som jag skulle ha i höst/vinter. Älskar ju den!! *glad*

GUD vilken härlig känsla att kunna säga hon och henne om henne nu när hon sparkar och har sig. Det här ärj u nästan en bättre känsla än när jag fick se plusset på stickan i början av sep

• MHoof

NO: Ni har ju inte att förlora på det. Gör det om ni känner för det. Men tråkigt om ena vill men inte den andra...

Hanna: Ja...går runt med ett fånigt flin i fejjan. *haha*

• MHoof

Va mysigt för er som ska till bm första ggn och allt det där. Komme ju ihåg hur det var att gå första ggn. Iofs är de lika kul och spännande varje gång.
    På torsdag ska vi få lyssna på hjärtljuden.
    Och på fredag ska vi gå till familjerätten och skriva på T som pappan. Skönt att ha det gjort innan OM...det skulle hända nåt på förlossningen.

• MHoof

Hanna: Vadå då? *undrar* Iofs var väl själva blodproven inget vidare men ändå. Va kul att få alla papper och böcker och så

Kick: *hehe* Ja det är ju bra om man är gift innan men det är ju som det är. Tycker det är knas att man måste skriva på vem pappan är när man vet det. Hade ju vart en annan sak om man inte visste och det skulle göras fadersapstest och så.

• MHoof

Hanna: Nä prover skulle jag kunna vara utan. Usch å fy. Och jag lär ju ta nya i vecka 36 *gruvar mig redan*

Svar på tråden Pladdertråden!