• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

När jag var gravid sist så var detta dagen då jag fick mf... Usch, idag ska jag ta det lugnt!

• MagdaA

Go morron Lättja! Hoppas den här dagen blir bättre! Inga mf här inte!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Har också bestämt det Magda! Men man har ju tanken i bakhuvudet hela tiden dom senaste dagarna. Man känner sig ju rätt långt gånget ändå efter dessa veckor och mentalt har man gjort allt som står i ens makt att inte ropa hej än. Usch, blir galen på denna väntan!

• after eight

Uppdatering för mig också.

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v20, Bf 6 juni
    lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Lättja: förstår vad du menar! Sen är det ju faktist så, att än hur mycket man bearbetar, och än hur mycket man förbereder sig, så skulle det göra fruktansvärt ont om det blev mf igen. Går inte att göra nått i förebyggande syfte för att lindra den smärtan. Gör lika ont endå. Och vi kan ju inte heller påverka naturens gång.

Jag har ont idag. Som nere i buken, jätte svårt att förklara, men det är inte skönt. Ska till kuratorn nu på förmiddan och hon håller till i korridoren utmed spec mvc så jag tänkte gå dit och se om min bm jobbar. SÄkert ingen fara, men vill endå prata med henne...

• after eight

Usch, jobbigt att tänka på Lättja. Men du ska se att den här dagen går förbi i en rasande fläng, precis som alla andra.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Magda: Precis! Man skulle bli galen!

Det är nog ingen fara! Det är nog kroppen som vittras sönder av alla hormoner! Flört Men jättekramar iaf!

ae: Den gången vaknade jag bara på morgonen och gick på toa och det var blod... Fick ont nån timme senare. Men jag kommer ihåg exakt hur jag sprang runt här hysterisk och storgråtandes. Usch, inge mer! Och nu är ju toabesöken ur vägen...

Nån mer än jag som har Mammapraktikan hemma som bibel? Skrattande

• MagdaA

Lättja: Nja, det är inte fogarna, det känns annorlunda...hmm...säkert ingen fara, men ska höra med bm endå.

Å nu sticker och kliar det i båda bröstvårtorna, inge kul!

Svar på tråden Pladdertråden!