Pladdertråden!
Believer: NÄ, det önskar du inte alls! din bäbis behöver ALLA veckor den kan få i mammas trygga mage! Mycket bättre än i en kuvös!
Believer: NÄ, det önskar du inte alls! din bäbis behöver ALLA veckor den kan få i mammas trygga mage! Mycket bättre än i en kuvös!
Hanna: less på ALLA sånna irriterande rörliga reklamgrejer. Om dom endå kunde va stilla så man slutade kolla på dom! ![]()
Hanna: å ja se, dom har ju fått oss att reagera för vi pratar ju om dom! *suck* Äh! nu struntar vi i dom!!!
Jag hittade en kjol i en låda med undanlagda kläder! mjk å skön! perfekt! Nu kan jag gå utan trosor jämt! ![]()
Nån som har tips på nya idéer till mitt hår. Både färg och frisyr...fast jag tror inte jag kommer ändra frisyr så mkt...
Hanna: lugg blir det inte...tyvärr. Passar inte på mig, å funkar inte riktigt på mig. Dessutom SÅ bökigt när man har lockigt hår... får se hur jag gör med färgen. Har en bra frisör, hon har säkert fina idéer!
Hanna: hmm...vilket kort menar du?
Hanna: jaha! haha!
Den gamla bilden! Med stor-prillan under läppen!
Krävdes MYCKE spray för att lyckas hålla luggen platt å rak. Men nu har jag sällan luggen rakt bakåt som på flera bilder i galleriet. Efter klippningen i julas så har jag luggen mer åt sidan... men med en hårnål som håller den på plats, men inte så "stramt" som förut...
Hanna: haha! ojsan!
Har ingen nyare bild på mig...
Micke kom hem från jobbet. Tvättade av värsta dyngan, bytte om, plockade ihop lite saker å åkte igen. Han va hemma max 5 min... å blir nog borta halva kvällen... så, sitter man här själv igen
tur jag har katterna å hunden iaf!
Hanna: gottgöra? hmm....kanske tigger till mig en axelmassage i kväll igen! Innan han for sa jag till honom att jag försökte fresta honom att stanna hemma genom att gå utan trosor under kjolen. men det funkade inte ![]()