• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: okej. men 2 veckor kan jag nog vänta så tar jag det med bm sen. kan man skriva ut blanketter från fk´s hemsida?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

gjorde nått dumt! började läsa dagboken som jag skrev i när jag låg inne på sjukhuset. Ett år i morgon. Känns som nyss! Gråter

• MagdaA

Hanna: försöker du säga att det där är en SNOPP??

• MagdaA

Hanna: åh! du gör mig förvirrad! Försöker kolla på min bild men jag kan inte tyda nått! Jag som trodde de va en snopp du hittat!

• MagdaA

Hanna: alltså, jag tycker din senaste bild är tydligare än den jag har! fattar inget! ska till läkaren nästa fredag, kanske får be han förklara då. blir ju knäpp annars!

• MagdaA

Hanna: om det är en tjej, var är då de tre strecken?

• MagdaA

Hanna: jag orkar inte spekulera mera i kväll. Min hjärna är inte upplag för sånt. känns som alla mina hjärnceller rann ut med tårarna förut. Ska se om jag orkar i morgon, men är tveksam. Nu ska jag lägga mig i soffan under en filt. TACK för att du tar dig tiden att analysera mina mystiska bilder!

• MagdaA

Hörrni ALLIHOPA! Nu vet vi ju inte säkert vad det är för kön, men jag vill gärna att ni inte skriver nått i min gb el i andra trådar om det. VI har nämligen tänkt hålla det hemlig. Bara i den här tråden jag tänker prata om det. Okej?

• MagdaA

morrn morrn...

Kvinnodagen..... känns inte som nått att fira. Ebba 1 år idag. Saknar så! Gråter

Svar på tråden Pladdertråden!