• MagdaA

Pladdertråden!

Believer: men du, försök se framåt istället! njut å var GLAAAAD! Jag kommer nog aldrig gnälla över min graviditet, är bara glad om allt går bra!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer: precis! så skippa gnället nu! sånt vill vi inte höra här! Allt kommer gå fiiiint!

• MagdaA

Believer: ja, dom låter, liksom plingar. Men inte så högt så man störs av dom. Tycker dom är söta! Sen kan bäbisen få ro av ljudet sen också, när den är född.

• MagdaA

nja inte heeelt ute å cyklar. fast, du kanske har rätt. jag vet ju inte! kan inte tyda sånna här bilder, men det du hade ringat in som kön... till höger om det finns nått annat som "står ut" jag trodde det var könet...?!?! Fundersam Men det du har skrivit som lårben tolkar jag också som lårben...

Believer: Man har den som ett halsband, långt ner på magen, så den liksom ligger å plingar mot magen. Sen kan man ha den i vagnen eller runt halsen så bäbisen kan pilla med den när man ammar och blir lugn av ljudet.

• MagdaA

Den här va lååååååångt bak!!!

Vänta på bebislistan!

Believer v.30 Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.29, Bf 20 maj
    Dulia v.27, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka)
    lurkan v.19, bf 5 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.19, Bf 6 augusti (pojke tror vi, flicka enligt Marie)
    Mamma till F&S v 18 Bf 8 Augusti RUL 22/2
    Hanna v.18, Bf 11 augusti (funderar, kan det vara en kille ändå) KönsUL 7/5
    Lättja v.15, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.15, Bf 2 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v. 12, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.12, BF 22-23 september
    Thezzizen v.11, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.9, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.8 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)
    Lidenborg v.7 BF 27 Oktober
    Jazzy v.7 BF 28 oktober (pojke enl Marie)

• MagdaA

Hanna: öööhhhh! Den där bilden du länkade till ser jag INGENTING på! Skrikandes MEN, Micke scannar bilden i kväll, då får du se bättre!

• MagdaA

Men Hanna, om det du ringade in än könet...vad är då det till höger??

• MagdaA

Hanna: jo, jag såg bilden! Men jag kan inte tyda den. Fattar inte vad som är vad...

• MagdaA

JUSTer: våran bm sa att man inte ska snusa. Tips din gravida kusin om Onico, snus utan tobak och nicotin.

• MagdaA

Hanna: tyvärr. Hittar liksom inte likheten. Aja, nu lägger vi ner det för stunden. Du får se en bättre bild i kväll! Börjar fundera på om läkarn gett oss en bild som är helt omöjlig att se på, bara för å retas...

Svar på tråden Pladdertråden!