Pladdertråden!
Jaylin: ja, Ebbas namnsdag idag, å hennes födelsedag på torsdag...
Jaylin: ja, Ebbas namnsdag idag, å hennes födelsedag på torsdag...
ae: tack gumman! ja, lite jobbigt, men glad att det är sån aktivitet i magen! annars hade det nog varitännu jobbigare.
ae: er tur kommer! lovar! bra att ni är här inne å snappar upp lite baciller! vi har så det blir över!
zagolik: vet ju inte vad som är upp, ner eller bak å fram så jag vet inte vad jag ska kolla efter. Hanna kanske kan se, hon är ju bra på ul, bilder, men Micke säger att jag inte får fråga henne! åhhh! är så nyfiken!!!
ae: nä. har ingen scanner. Dessutom får jag inte för Micke....*mutter mutter*
zagolik: han vill ju inte att jag ska få veta så nu retas han bara med mig! lägger jag ut den finns det säkert nån som kan se vad det är, å han vill fortsätta hålla mig nyfiken....
Hanna: har den inte i datorn
Å får inte lägga upp den för Micke... Men vet du nått ställe man kan se köns-bilder så kanske jag kan jämföra... *NYFIKEEEEEENNNNN*
Hanna: visst är det mysigt! jag känner bäbis nästan hela tiden nu. ![]()
Hanna: han sa att man ska tänka som om barnet sitter på toa och man ser underifrån. liksom benen lite isär... jag har fått för mig att det är en liten grabb men är inte alls säker.
Hanna: oj va svårt. vet ju inte ens säkert vad som är upp å ner å bak å fram ju! Men jag tycker det ser ut som 2 ben, men det ena syns inte så tydligt, sen nått som sticke r fram emellan, å då borde de väl va en grabb? eller?