• MagdaA

Pladdertråden!

nä hörrni tjejer. nu ska jag lägga mig å vila. helt slut efter sjukhusbesöket å ont i huvudet. kikar in senare.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

ojoj...somnade på sängen. helt knasig i kroppen nu... *gäsp*

• MagdaA

Lurk: söt liten polly! Jag fick ingen sån fin profil-bild idag, fick på en vinkande hand, och köns-bilden då som jag inte vet hur jag ska tyda... Men fick så fin bild förra gången så jag får njuta av den så länge!

• MagdaA

Hanna: vi ska äta curryfisk och potatis idag, gott å enkelt! i morgon blir det pasta och nått...hmmm....inte kommit på vad. på torsdag blir det nån typ av gratäng med korv å potatismos, men du äter ju inte korv....sen på fredag blir det kaningryta och ris. Lördag blir det tacos. Fått några tips?

• MagdaA

Hanna: vad äter du då? Oxfile vet jag ju...men mer? Kanin finns säkert, du kanske får leta lite, men det borde gå att få tag på... fisk då?

• MagdaA

Lättja: försök å äta fisk. Vi äter det minst en gång i veckan...

• MagdaA

Jag skulle aldrig palla utan middag, å endå är jag "bara hemma" hela dagarna å gör inte så mycket.

• MagdaA

Lättja: jag är hungrig, sen när jag börjar äta blir jag fort mätt, men försöker få i mig iaf, annars blir jag tok-hungrig kl 19.

Hanna: verkar som moderkakan börjat vandra uppåt nu iaf! Glömde fråga mer noga men tyckte han sa de...

• MagdaA

Hanna: nu ligger en bild under "bäbis" men vi har ingen scanner så vi fotade den, blev inte så bra...

Svar på tråden Pladdertråden!