• MagdaA

Pladdertråden!

Äh, såg nu att bilden blir skit-dålig. ska försöka scanna in den istället...men det blir senare i veckan i så fall.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

skrämde jag iväg alla med mina dåliga ul-bilder eller?

• MagdaA

no: jodå, det gick bra. Förutom att h*n höll händerna i vägen när läkaren skulle kolla olika delar, men till slut så lyckades vi se iaf.

• MagdaA

zagolik: ja, börjar ju nästan se gravid ut nu! mysigast på nätterna tycker jag när magen blir alldelens hård!

• MagdaA
    lurk: okej, då är jag med. FUnderade om du stavat fel å menade "Spyor"... Åh! AVIS! Jag vill också ha pengar från fk! HOPPAS dom kommer den här veckan, har planerat att ta en liten sväng på stan på lördag. Jag vill!!!

angiee: det kommer gå bra gumman! Hur långt gången är du nu?

Thezz: Lycka till på vulen du me!

Hanna: Micke ska scanna in bilden i kväll, då kanske du ser bättre. Jag vill verkligen veta nu! Fick ingen direkt vink...han bara flinade. Läkaren alltså, han är en liten filur!

Jag känner mig helt mörbultat idag! Sovit som en stock i 8 timmar men skulle kunna sova minst 8 timmar till! Drömt massor också, helmysko dröm! Ingen logik ALLS! kamouflagefärgade brandbilar, fyllefester, en bäbis född i vecka 25 som blir matad med oboy i slang...
  • MagdaA

Hanna: livmodern låg typ vid naveln, som du sa... vet inte om du såg det jag skrev igår med det verkar som moderkakan börjat flytta uppåt...

• MagdaA

Hanna: synd att du inte bor närmare! skulle verkligen vilja visa dig ul-bilden... fatta hur nyfiken jag är nu!!!

• MagdaA

Hanna: "toa-vinkel" kallade han det för. tänk sig att bäbisen sitter på toa och man fotar nerifrån...

nån fler än jag som är spy-less på "SOS-BARNBYAR"-reklamen som varit med här hur länge som helst! Den i blåt som rör sig HELA tiden!!!! Skrikandes

• MagdaA

ae: tack vännen! synd bara att kilona klistrar sig fast direkt nu när man inte får motionera! Men glad att jag startade lättare än förra gången! Väger 8 kg mindre nu än i samma vecka med Ebba, alltid nått...sen vet jag ju hur jag ska ta tag i det i höst! Längtar redan!

Svar på tråden Pladdertråden!