Pladdertråden!
Äh, såg nu att bilden blir skit-dålig. ska försöka scanna in den istället...men det blir senare i veckan i så fall.
Äh, såg nu att bilden blir skit-dålig. ska försöka scanna in den istället...men det blir senare i veckan i så fall.
skrämde jag iväg alla med mina dåliga ul-bilder eller?
no: jodå, det gick bra. Förutom att h*n höll händerna i vägen när läkaren skulle kolla olika delar, men till slut så lyckades vi se iaf.
Lurk: spyro?
zagolik: ja, börjar ju nästan se gravid ut nu!
mysigast på nätterna tycker jag när magen blir alldelens hård! ![]()
Hanna: livmodern låg typ vid naveln, som du sa... vet inte om du såg det jag skrev igår med det verkar som moderkakan börjat flytta uppåt...
Hanna: synd att du inte bor närmare! skulle verkligen vilja visa dig ul-bilden... fatta hur nyfiken jag är nu!!!
Hanna: "toa-vinkel" kallade han det för. tänk sig att bäbisen sitter på toa och man fotar nerifrån...
nån fler än jag som är spy-less på "SOS-BARNBYAR"-reklamen som varit med här hur länge som helst! Den i blåt som rör sig HELA tiden!!!! ![]()
ae: tack vännen! synd bara att kilona klistrar sig fast direkt nu när man inte får motionera! Men glad att jag startade lättare än förra gången! Väger 8 kg mindre nu än i samma vecka med Ebba, alltid nått...sen vet jag ju hur jag ska ta tag i det i höst! Längtar redan!