• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Jag åt ju inte dom under några dagar men blev inte dödssjuk då på samma sätt som jag var i v6. Fundersam Inget mer kräkandes i papperskorgar. Generad Nu har det varit mer en sån där lite småirriterande illamående. Men jag kör ju med sea bands också så dom kanske hjälper lite. Ska inte grubbla!

Magda: Ingen aning men mina bröstvårtor ser helt galna ut!

• MagdaA

Hm...hoppas det inte 'r nån fara då. Men, nu vet ni iaf hur mina bröstvårtor ser ut!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. jo men kroppen anpassar sig ju lite oxå, i början är det ju chockartat för kroppen... jag kräks inte heller mer tjohoooooo mår bara allmänt jävligt illa mellan varven men det är helt OK

haha berätta hur du menar med att dina vårtisar är "galna"

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. Talgkörtlar är det ingen fara med, det är fett och brukar komma när det är lite obalans i hormoner (klart det är du är ju graviiid ) o när tillväxt går fort.. ska kolla om jag hittar nåt bra på nätet om sånt... vänta...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!! Gör ONT i blygdbenet idag. Skrikandes 

Tack Hanna!

• MrsMurphy

Hanna: Jag brukar alltid ha varit så stolt över mina runda fina bröst med en söt lite bröstvårta när den är på givakt... Generad

Men nu när den inte är på givakt så är själva vårtgården så ful... Dels så är själva stora vårtan väldigt självlysande och och småvårtorna är i lite varierande färger och så gråblask resten. Är sån hysterisk skillnad i färgkavalkaden! Och ådror har dykt upp nu också!                                              

• lurksmulan

Jag är hemma och vabar idag så jag kommer inte vara här så mycket, men nu är vecka 13 nådd! Hurra!

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni
    lurkan v13, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v9, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v8, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• Kickan 84

Wihoooo lurkan!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

lurkan: Hemma och vabar?? Va gör man då? Härligt att vecka 13 är här! Bara drygt en vecka kvar för mig!

Svar på tråden Pladdertråden!