• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Och om ni vill gråta av andra orsaker. Kolla in tråden "Bf Januari fikatråd stockholm" (typ). Där har en tjej lagt in en länk till helt underbara foton.

(Är det bara jag som snokar i "nyfödda-trådarna"?Generad)

Gravid - v. 8
  • MagdaA

JUSTer: du har ingen länk till den tråden?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

JUSTer: vet du om det är långt bak i tråden hon lagt in länken?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Tack för gratulationerna!
    Nej vi har inte sett bebisen än, och det är ju ganska jobbigt måste jag säga. Vi får se om jag kan övertala min man om att göra ett vul snart. Han är så blåögd och kan inte tänka att något är fel, men jag känner att jag vill se så att bebis lever där inne!

Magda: JUSTer har rätt, vab är vård av barn. Laban har hostat som en galning i natt och var jättetäppt i näsan under morgontimmarna. Nu är det bättre och det var gränsfall om jag skulle vara hemma, men mina sena torsdagar tar knäcken på mig så jag valde att stanna hemma ändå.

• after eight

Oj! Var det bildspelet om Amanda du menade? Sitter här och är alldeles tårögd!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!