• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Hanna: Jupps! Skrattande Den är helt underbar!

Mår väldigt bra så lite smånervös. Illamåendet har ju inte alls varit lika illa de senaste veckorna så som i v6... Fundersam Det kommer ju i omgångar och det känns bättre nu när jag knaprar postafen så jag måste ju fortfarande vara gravid hoppas jag. Och ömma bröst! Men försöker tänka positivt och inte gå och grubbla att man har ett ma bara för det utan att alla graviditeter är ju olika.

Kickan: Självklart!

• MrsMurphy

ae: Jag hann aldrig köpa den sist och den har varit spärrad för bokrean nu i flera månader men snaaaaaaaart!! Skrattande

• Kickan 84

Hihih, ååååh vad jag är lycklig! Tänk att det redan tar på digitalen! (BIM-2 idag ju), förra gången visade den minus trots att jag var på BIM+3!

Stanna där du är!
  • MagdaA
    Kickan: Härligt!

Nån här som sett filmen som Lennart gjort då man får se ett samlag innifrån! Generad
    Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Kickan: Vad kul! Så där ska tester se ut. Snabb ökning!

Du ska bli mamma!

Gravid - v. 8
  • MrsMurphy

Magda: Nepp! Den har jag inte sett! Skrattande Ha haa vilket sjuk film! Den skulle jag vilja se! Inspelningen måste ha varit riktigt intressant!

• Kickan 84
    Magda: Har sett delar av den, riktigt bra gjort faktiskt även om delen när det befruktats är lite mer intressant än själva samlags-delen! Skrattande

JUSTer: Skrattande Det börjar släppa, är faktiskt på jättegott humör idag!
    Stanna där du är!
  • MagdaA

Jag köpte en bok som heter "Gravid" Ganska tjock, mycket bra fakta, och lättläst!

• MagdaA

Vi fick se den på högstadiet. Rätt fränt endå. När de filmade innifrån när mannen fick utlösning! Västa kanonen!!!

• MagdaA

Nån här som är expert på bröstvårtor? Generad

Svar på tråden Pladdertråden!