• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

jameeeen det var ju så fiint.. den där amanda videon...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Jaha... *pustar ut* Blev ju jätterädd!!

• Hannnas

Nää bli inte rädd

OM jag får mf ska jag inte skrämma er... kommer köra rakt på sak vad som gäller... so om jag håller på att flippa o oroa mig så låt er inte skrämmas

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Morron alla glada!

Inte vara lessna nu

Ser ut att bli fint idag igen men helsike vilket snöoväder det blev igår. *suck* Jag VILL INTE HA SNÖ NU, nu vill jag ha vår så bebisen kommer.

Börjar få smått panik över förlossningen nu. Jag kan typ börja grina över för jag vill verkligen inte föda barn...*panik*

• after eight

Believer, du har tid kvar att förbereda dig. När du burit runt på en jättemage ett tag, lovar jag dig att du kommer att vara redo. Då vill man bara ha ut ungen, hur spelar ingen roll! Skrattande

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

AE: Kan man inte typ lägga över förlossningen på karln istället? *haha* Dom som ska va så himla macho
    Nä jag lär prata med bm om det. Och jag vet ju att man klarar det men jag har verkligen ingen lust...*ajaj*

Svar på tråden Pladdertråden!