• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

jaha, okej. trodde de va fler sånna där roliga bilder.

Blir så glad när jag tittar ut! Det snöar, täta, stora fina snöflingor!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • after eight

Jag har nog blivit mindre känslig nu under graviditeten än jag var innan jag blev gravid den här gången. Konstigt, men säkert nån försvarsmekanism, tills jag ser på VUL att allt ser ok ut. Men till och med jag blev som sagt lite fuktig i ögat.

Är det nån av er, som har barn sedan tidigare som har blivit mindre känsliga? Undrar om jag har stängt av alla känslor, just för att jag inte vill bli besviken. När jag var gravid med Isabel var jag väldigt känslig och efter att hon föddes blev det ännu värre och den känsligheten har hållit i sig, fram till att jag testade plus. Nu är den väck och jag saknar den faktiskt! Ledsen

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Ska logga ut nu. Ska iofs inte va hos kuratorn förns om en timme, men måste försöka hitta igen bilen under all snö. Kikar in här i em. Sköt om er! KRAM

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

ae: Jag är nog mer saklig gällande den här graviditeten. Förra gången var det väldigt mycket känslor, men nu känns det som om jag inte har tid nästan. Då var varenda dag magisk och bockades av med andakt men nu upptäcker jag att det har gått 7 veckor sen jag plusade och jag fattar inte var tiden tagit vägen!

• after eight

Ok lurkan, då kanske jag inte är så hemskt onormal då. Längtar efter att knyta an till den här lilla bebisen (även om det rent fackligt inte räknas som bebis än). Med Isabel knöt jag an direkt!

• lurksmulan

ae: Det gjorde inte jag med Laban! Jag fattade inte förrän jättesent att det faktiskt var en bebis i magen! Jag var nog i vecka 25-30 nånstans!

• JUSTer

Jag håller med lite. Jag är väldigt känslig i allmänhet och kring saker som rör Sara. Men jag håller mig lite cool inför bebin i magen. Jag vill ha 12 veckor bakom mig och ett positivt VUL avklarat innan jag tillåter mig att känna så mycket.

Det är nästan sant.

Gravid - v. 8
  • after eight

Ok, jag och hon var ett team från vecka 5 ungefär. Inte bra egentligen att knyta an så hysteriskt tidigt, men det gjorde jag.

Svar på tråden Pladdertråden!