• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Believer: Inte ha panik, då blir det inte bra. En förlossning är så jäkla häftig! Visst gör det ont, men det är så häftigt ändå!
    Läs gärna min förlossningsberättelse om du vill.
    Jag LÄNGTAR till nästa förlossning!
    Och på allvar så är det inte bra att ha panik, läs så mycket du kan och prata med folk så att du får mycket information. OCH håll dig borta från alla skräcktrådar, det gagnar dig inte!

• MHoof

lurk: *hehe* Jag läser inga skräcktrådar här....aldrig i livet! Har nkapptläst nån förlossningsberättelse. Men har köpt några grav tidningar och kollat om förlossningar i dom och så har jag Ett Barn Blir Till, boken, och där står det ju oxå så visst har jag läst en massa om det. Men det är ju först nu jag börjar känna såhär. *inte bra*

• MrsMurphy

Finns en bok som heter Att föda som folk har tyckt är väldigt bra! Den finns i pocket!

Jag och mina böcker...

• MHoof

Tack lurkis för den tråden Kul att läs ju

• MrsMurphy

Beliver: Min brors tjej ska ju föda snart och hon har sagt att den boken är guds gåva till kvinnor så bums iväg och shoppa! Skrattande

• Hannnas

Tack för tipset Lättja

Vet ni.. allt luktar skit i min nästa idag... känner lukter av gammalt matos o gammal inpyrd rök överallt... Skrikandes o det är ingen el inget som luktar!! bara min näsa Skrikandes

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Då ska jag köpa den Lättja...tack för tipset

• MrsMurphy

Har ni tänkt på att kylskåp luktar skit fast man rensar och rensar? Håller på att få spel både på jobbet och hemma! Varje gång man öppnar så håller man på att krevera...

Svar på tråden Pladdertråden!