Pladdertråden!
Dulia: Jättefina bilder! Jag har tittat på de förut men det är alltid så roligt att se ul och magbilder!
Dulia: Jättefina bilder! Jag har tittat på de förut men det är alltid så roligt att se ul och magbilder!
Usch, jag ska iväg på möte nu som inte är klart förrän 11.30! Bläää!
Jag var också sur och ledsen igår. Gick och la mig 20.30 och somnade som en stock, så idag är jag iaf ganska pigg.
Nu är jag tillbaka efter mötet, det gick bra ändå.
Hanna: Jag har tid kl 10 imorgon, det kanske var det du tänkte på?
Vi får göra en liten lista med tiderna eftersom det är så många imorgon!
Lurk: 10.05 ul
Jag var en så deppig surmule igår att jag la mig i sängen och somnade vid 20.30!
Lättja: Ni får komma ut och bo i förorten som vi gör!
Så, nu har jag varit och hämtat biljetterna till kryssningen så nu kan min förkylning bryta ut. Varsågod!
Lättja: Jaaaa, är inte han förortsunge i grund och botten? Eller inflyttad? Det är ju 98% av alla i stan (oavsett vad de sen vill låtsas om).
Lättja: Ha! Jag visste det!
Vad vill ni ha under två mille? Ett hus eller lgh eller radhus?
ae: Det tror jag inte att din mage är. Min mage däremot är som vatnajökul eller vad den där gigantiska glaciären heter, den som brer ut sig i evigheter!
Jag har faktiskt börjat se lite mer gravid ut nu de senaste dagarna (oavsett vad min man säger). Magen har liksom flyttat upp sig och är hård och tröjan fastnar på den hela tiden.
Hanna: Jag är också jättepirrig inför morgondagen! Känner mig helt uppspelt och spattig!
Jo visst *kastar sockerdricka och dansande fjärilar*!!
Jag är bara lite orolig, inte alls farlig.
Men du behöver nog inte oroa dig Hanna, allt är säkert jättebra!