Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

Jag har varit duktig och jobbat undan lite, så nu ligger jag nästan två veckor före med en del jobb.

Jag har också huvudvärk idag, och ont i nacken. Har precis druckit en kopp kaffe, vi får väl se om det går över nu.

ae: Vad sent med inskrivning i v. 14. Men samtidigt är det inte hela världen när du ändå får se att bebis mår bra innan dess.

• lurksmulan

JUSTer: Ha ha, det där horoskopet var ju om möjligt ännu mer intetsägande än de i dagstidningarna!

• lurksmulan

Jag hoppas vi får bilder på torsdag!
    Kanske bäst att ringa och kolla eller vad tror ni?

• lurksmulan

Nu får både Hanna och Magda ge sig, det är MIN bebis horoskop, och eftersom han har tidigast bf är det vi som bestämmer!

Vad skönt att du tagit reda på det där med halveringstiden Hanna!

• lurksmulan

Hanna: Japp, du får återigen lida för att du var så långsam i starten!

• lurksmulan

Nu håller jag på och krevera av tristess!
    Har huvudvärk och har lyckats få en alvedon av en tjej jag jobbar med (min väska var helt tom!) och nu vill jag bara hem och äta färdig mat, ta en varm dusch och lägga mig i sängen med min braiga bok!

• lurksmulan

Hanna: Jaaaa, jag gick ju över en vecka med Laban så du kanske spurtar om! Men Marie har sagt att jag kommer föda nära bf så vi får väl se!

• lurksmulan

Hanna: Jag slutar om 10 minuter. Ska kissa nu och sen börja stänga av datorn och ge mig ut i kylan!

• lurksmulan

Har förresten glömt att skriva hela dagen att min mage känns mycket hårdare idag, mer lik en riktig bebismage!
    Ska försöka få till ett kort snart, men jag har ju inget att jämföra med än så länge.

• lurksmulan

Nu går jag hem! Hörs kanske sen!

Svar på tråden Pladdertråden!