• MagdaA

Pladdertråden!

tog en till magbild igår. men jag varnar! ser allmänt fet ut på bilden. syns bättre irl

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Cia: BRA att den inte kommit nått mer. Det var nog bara lill*n som ville skrämmas lite.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

ae: haha! skrev just i andra tråden att jag hade en sån i natt! en intensiv sådan! Generad har ju inte haft sex sen typ 25/11, så hormonerna kanske säger till!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: puss vännen! klart du får lägga in mig!

Jag mår ILLA idag! Blä! Men nu ska vi ut och mäta huset!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: vi ska bygga ut, måste mäta huset för å se hur stort det blir så man kan börja rita å beräkna.

Men, trottsiga hunden fick för sig att sticka så nu har M åkt en sväng, skulle se om han såg henne. Blir så arg! Fattar inte vad hon fått för sig för hyss! Förut var det inga problem att ha henne lös på gården! Skrikandes

Nygift och gravid!
  • MagdaA

vi bor på 105 kvm. övervåningen är lika stor (minus snedtak) men där är det bara kallvind. ska göra iordning där så småningom. Planen nu är att bygga ut hallen och en tvättstuga. du kanske har sett vårt hus? bild i galleriet...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: eftersom det är timmerstomme så är det redan som rum uppe och inga bra utrymmen att ha tvättstuga. Dessutom bökigt och dyrt att dra vatten och avlopp upp. Tänkte slippa de. Å hallen måste byggas ut, svårtt att göra det uppåt...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: jo, men inget rum här nere passar som tvättstuga. Dessutom har vi bara ett sovrum nere, blir 3 sovrum till uppe + allrum/vardagsrum.

Nu är hunden hemma igen, M hittade hennes hos grannen. Dom har jakthundar som är såååå spännande! har varit ute i kylan å mätat, det kommer bli kanon! ska till husets ägare i kväll å diskutera utbyggnaden!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

jag mår pyton! la mig i soffan för å slappa lite, somnade 1,5 timme. mår ännu mer illa nu! ska snart hoppa in i duschen. ska ut å käka me några kompisar, bokat bord till kl 4...

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Cia: jag glömde faktist att ta upp det! Förvånad Nämnde att jag mådde illa dygnet runt, men sen pratade vi om annat och jag glömde bort det. Sen så vill jag helst inte ta nå piller. Så länge jag är sjukskriven så funkar det. Men om läkaren tycker jag ska börja jobba så måste jag få nått mått illamåendet.

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!