• MagdaA

Pladdertråden!

Nä, nu ska jag ut å mata djuren, sen dax å åka. Kikar kanske in i kväll, annars syns vi i morgon. Trevlig kväll på er! Kyss

Nygift och gravid!
  • MagdaA

hej hej! hemma igen efter en trevlig kväll med vänner.  varit hos svärisarna också och diskuterat byggnationerna, kommer bli kanon!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Tycker synd om er som kräks! Jag har (peppar peppar) inte kräks ännu. Har många gånger mått riktigt kräk-illa. Men då har jag lagt mig på sängen, andats djupt en stund och oftast blir det bättre då. HATAR att kräkas, så jag hoppas jag slipper. Men, om läkaren tycker jag ska börja jobba igen så kan jag garantera att jag kommer kräkas på jobbet, får kvälvningar bara jag tänker på lagårds-lukten, å jag brukar inte va känslig i vanliga fall!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

JUSTer: vi har endel saker handlat, vagn, skötbord,spjälsäng, tygblöjor, lite mukisar osv. Men det köpte vi när vi väntade Ebba...kommer nog inte handla nått mer innan vecka 20...inte nått dyrare iaf.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: va ä de för piller?! Fundersam

Ringde just från sjukan. Min kurator är sjuk så jag får inte komma i morgon...blir torsdag nästa vecka istället... aja, ingen panik. blir nog bra endå.

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Hanna: jaha...hmm...kan blodförtunnande hjälpa mot de?!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

JUSTer: haha! så rätt så rätt! De där me lysande plus eller minus lätt som en kanonbra idé!

Kan meddela att jag MÅNGA gånger efterlyst ett "titt-lucka" på kors bakre del av kroppen. Vet inte huuuur många gånger man stått där å seminerat me ena armen inne i kon å funderat på vars tusan hon gömt cervix!!! Då skulle de va praktiskt med en liten lucka man kan öppna å kika vars allt håller hus!

Nygift och gravid!
  • MagdaA

Nån kunnig som vet om det är okej att äta Röspätta?

Nygift och gravid!
Svar på tråden Pladdertråden!