Pladdertråden!
ae: tack! då blir det Panerad röspätta och potatis till middag! ![]()
ae: tack! då blir det Panerad röspätta och potatis till middag! ![]()
Hanna: vi försöker äta fisk minst en gång i veckan, klart vi vill ha smarta barn!
Nu blir det soffan. Kikar in senare.
Hanna: menar du de? Fast enligt min beräkning är jag ju 9+4... å den borde stämma rätt bra eftersom jag haft koll på äl å temp å så.
Så lurad man kan bli! Satt här å tänke att jag mår ju faktist inte illa! Glad å nöjd....3 min senare....urk! mår pyton!
Hanna: hur som helst tycker jag det låter positivt!
å du som är bra på mycket...
en fråga till.....hur vet man om man fått svampinfektion?
Mycke?
Säkert bara inbillning, tycker det har börjat klia, men kanske bara är lite irriterad, va ju noga me tvättningen i morse eftersom jag skulle till läkarn, helt i onödan *suck*. Fortsätter det får jag väl ringa till bm. Men det kliar inte mycket.
Jag skulle vilja veta kön, men jag vet inte om de säger sånt här i Övik?! Vill veta för att på nått sätt knyta an till barnet bättre och inte blanda ihop den här graviditeten med Ebba, just nu känns allt väldigt rörigt. Har försökt fråga Micke vad han tycker, men han har inte sagt nått speciellt. Men, om vi får veta så tror jag att vi håller det för oss själva, berättar inte för vänner å familj att vi vet.
lurkan: men du har väl långt hår...eller?!
En kompis till mig vars mormor kan spå, gjorde ringtestet på mig för flera år sen när vi var på ett läger. Han fick då fram:
*pojke
*flicka
*pojke
*tvillingar en av varje
Men, se, det har redan spruckit! Första va ju en flicka...
I vår släkt får alla först två pojkar, sen en flicka, både på min och Mickes sida är det så, men det har vi också spräckt...