Inlägg från: lurksmulan |Visa alla inlägg
  • lurksmulan

Pladdertråden!

JUSTer: Nähä?!

Nu skuttar jag hemåt! Tjolahopp!
    (Märker ni hur glad jag är?)

• lurksmulan

Okej, ångest, men jag har lagt upp en magbild.
    Tänk på att alla inte är lika smala som ni är tjejer!
    Det ni ska fokusera på är putet ovanför fläsket längst ner.

• lurksmulan

Steppar in i v 14 idag.
    Om ca 30 minuter åker vi till ul, men det tar ett tag innan ni hör från mig för efteråt ska vi först lämna mammas bil, sen äta lunch och ta oss till jobb. Så runt 12.30 kanske, så ni inte oroar er.

?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v24, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig) Köns UL 26/1
    2007 v24, Bf 20 maj
    Dulia v21, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag trorflicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v14, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-ul 5/3, köns-ul 4/4
    Magda v12, Bf 10 augusti (flicka tror vi båda, flicka enligt Marie)
    Hanna v12, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v10, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v9, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    after eight v9, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.6, BF 21 september
    Hemligaärtan v.5, BF 21 september

• lurksmulan

Lycka till nu både Hanna och AE!
    Var det ingen i andra tråden som också skulle iväg idag?

• lurksmulan

Nä nu ska jag kissa (igen, blir alltid kissnödig när jag är nervös, men ska man vara kissnödig eller inte innan? de sa inget kom jag precis på *kopplar på paniken*) och sen klä på oss och åka.

• lurksmulan

Nu är jag tillbaka!
    Minigrisen lever och frodas, vi fick se ett litet hjärta som pickade och bebisen var ungefär 6 cm lång. Han beräknade mig till 12+5 vilket är två dagar kortare än enligt bm, men jag ändrar inget innan rutin-ul.
    Jag fick göra ett vul förresten, trodde det skulle bli vanligt ul.
    Vi fick med oss en suddig bild, ska försöka få in den ikväll någon gång när jag hinner.

• lurksmulan

Hanna: Jag vet inte, han sa det, men jag vet inte om det var exakt.
    Det står ju massa grejer i kanten, kan det finnas med där?

• lurksmulan

Han sa faktiskt att det stämde exakt på dagen på 12+5 så då måste det ha varit 6 cm.
    Han sa "han står som en tennsoldat här, rakt upp i magen". Ha ha.

• lurksmulan

Hanna: Jag kan nästan sätta allt jag äger och har på att allt kommer gå bra och du kommer komma inspringandes hit och babbla som en galning om snäckan i eftermiddag!

Dulia: Ja det var härligt att få se att det inte var tomt där inne och att hjärtat slog.

• lurksmulan

Hanna.. jag förstår det. Och jag förstår att du inte kan slappna av innan du varit där och sett det.
    Men du säger ju själv att du mår helt annorlunda än tidigare gånger och det är ju en jättebra sak!
    Nu är det inte så lång tid kvar heller, andas djupa andetag och tänk på humlor en stund så känns det nog bättre!

Svar på tråden Pladdertråden!