• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Hanna, du vet väl att du kan få mediciner som kan lindra illamåendet? Och så dom vanliga knepen som seabands eller ingefära (hjälper ju vissa).

• Hannnas

Dulia... tror du inte jag har koll eller hihi.. äter redan Lergigan sen en vecka tibax o det hjälper föga... ingefära o all annan husmansknep fungerar ej tyvärr, inte heller Postafen el Seabands... jag får rida ut det här tror jag...

~~~ är det vår tur nu ~~~
  • Dulia

Hanna, jag visste nästan helt säkert att du skulle ha koll på allt det där men jag skrev det bara för säkerhet skull Lergigan tillsammans med seabands hjälpte rätt bra på mig. Det lindrade illamåendet så jag iaf kunde fungera rätt normalt. Jobbigt att det inte finns något som hjälper dig!!

• after eight

I helgen kanske jag vågar mig hit lite mer, men just nu är jag här på prov! Hejsan hoppsan!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Välkommen hit after eight!
    Det är inte värsta draget i den här tråden, men det kommer det förhoppningsvis att bli snart!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Ok! Nu har fröken här bestämt sig för att vara gravid istället för att vara dödgrävare!! Så nu ska jag våga mig runt på gravida trådarna! Kan ju börja med att hänga här mer och inte bara lägga in ångestfyllda inlägg när jag är som deppigast!

Går det åt helvete så gör det det! Går ju inte mindre åt helvete om jag sitter och väntar på att det ska göra det!!

• Dulia

Lättja, rätt tänkt!! Visst är det härligt att vara gravid!!

• MrsMurphy

Dulia: Japp! Nu ska jag sätta mig och kolla på radhus!!

• Dulia

Lättja, hoppas du hittar nåt du gillar till ett överkomligt pris

• MrsMurphy

Husplanerna har man ju fått ge upp... Skrikandes Så radhus blir näst bästa och det borde man kunna hitta nåt vettigt. Men fy sjutton vad dyrt det är här i stockholm!

Svar på tråden Pladdertråden!