• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Lättja, ja jag vet. Vi håller på att leta radhus vi också. Tycker att det är lite dåligt med roliga objekt ute men till våren så ska vi verkligen försöka hitta något.

• numberone

*smyger förbi och viskar att jag imorn skall inhandla massa gott att dricka till nyår..... Där fick ni era tjockisar* bunny inte alls avis...... *smyger iväg igen*

I was born to late, to a world that doesn't care
  • Cia o krabaten

Hej go vänner
    Fick "ljuga" för familjen idag för jag vill inte berätta än men tanke på mitt "track record"... Men de får veta snart nog.

• lurksmulan

Jag har mått jätteskumt i två dagar nu. Känner mig totalt sänkt och orkar ingenting. Har sovit 12 timmar i natt och nästan två timmar på eftermiddagen och jag känner mig ändå helt orkelös och trög.
    Dessutom känner jag mig lite orolig i kroppen och mår illa på ett annat sätt än vanligt.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Jag är fullständigt dallrig i bena! Har ni varit det?? Fundersam

• MrsMurphy

Häckar i kassan!

Hur mår du då?? Känner du av nåt??

Svar på tråden Pladdertråden!