• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Cia o krabaten

Jodå, det växlar. Olika olika dagar.

Har just varit med hitflugna familjen i 4 dagar som jag inte vill avslöja för än, så jag har nog trängt undan en del symptom...
    Själv då?

• MrsMurphy

Darriga ben, finnig som en spetälsk, ömma tuttar och värsta lattjolajban verkstan i tjejmagen samt mensvärk och vattenfallsflytningar... Fundersam Tragiskt hur kroppen drar igång på en gång!

• Cia o krabaten

Och jag som varit skengravid sedan jag först blev gravid i juni!!!
    Men vad gör man inte för de små?!?!?!
  • MrsMurphy

Cia: Samma här!! Detta kommer bli lååååååånga månader!!

• Dulia

Grattis Cia och after eight

Lättja, dina symptom låter alldeles lovande

lurk, jag håller med magda och tror att det är graviditeten som gör att du mår som du mår

Fredagkväll och jag sitter här. Snacka om att inte ha något liv  Dottern är nattad och maken tittar på film. Jag borde egentligen göra något nyttigt som att plocka i diskmaskinen men jag orkar inte. Spar det till imorgon bitti istället.

• Cia o krabaten

Dulia: Håller med dig
    Dottern nattad, maken framför tv'n och jag här tills jag ska stupa i säng TIDIGT ikväll

• MrsMurphy

Jag ska bara kika runt här lite tills käket är färdigt... Generad

Liv?? Vaddå??

• Dulia

Cia, jag kommer nog också stupa i säng tidigt. Efter kl. 21 har jag svårt att hålla ögonen öppna.

• lurksmulan

Men jag känner som om jag har värsta ångesten, det bara kryper i kroppen på mig och jag är så himla trött och ledsen bara.
    Jag vet att jag inte mådde toppen sist, men det här kommer jag inte ihåg!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

lurk, jag mådde helt annorlunda i början av denna graviditeten än vad jag gjorde när jag väntade dottern. Denna gång kände jag mig så fruktansvärt orolig. En gnagande känsla som överskuggade det mesta.
    För att vara lite amatörpsykolog kan det inte vara så att du känner större oro denna gång? Med alla dom öden som drabbar tjejer här på FL och framför allt i andra tråden så blir känslan annorlunda. Jag tror vi till en viss del tror att bara vi ställer in oss på att det ska gå åt helvete så kommer det inte kännas lika hemskt om det gör det senare.
    Jag kanske är helt ute och cyklar nu...

Svar på tråden Pladdertråden!