• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Men Hanna, det är inte lika gott!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... näää jag vet... men en nödlösning ju ... nä en stor bit o en vass kniv o ett glas rött Räcka ut tungan

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hihi, mmmm....

Näe, nu pratar vi om något mindre frestande!

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Jo, men vi har kommit på att vi nog måste ha en tvättmaskin, kommer inte orka annars, blir ju mkt tvätt med bebis! Så då blir det över badkaret, för tvättmaskinen tar ju upp den plats man annars hade kunnat ha ett på golvet!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... jajaaa men ni kan ju oxå ha en skötbädd på tvättmaskinen men jag tycker faktiskt att det skötbordet vi kikat på verkar riktigt bra... stor plats att byta på men ändå så smidigt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Mja, då kan man ju inte byta där när man tvättar ju, skakar ju och har sig och med min rygg vill jag inte byta på golvet! (Du kan ju gissa vem som kommer få göra det när inte annan möjlighet finns!)

Tycker att det är jättesmidigt, vi har som sagt kollat på det vi med! Stabilt känns det också!

Stanna där du är! ♥
  • after eight

Kickan, vi har vår skötbädd på tvättmaskinen och det har alltid funkat bra. Man kan ju undvika att byta just de få minuter som maskinen centrifugerar.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Kickan 84

AE: Jo, men den maskin vi har är dessutom toppmatad, känns som ett jäkla schå att flytta allt varje gång och sådär! (Har fått en från sambons farmor, rätt ny men mindre modell!)

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Kickan, det går jättebra att byta blöja när tvättmaskinen är igång

Svar på tråden Pladdertråden!