• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Hanna. sånt man kan måla/tapetsera över

• Hannnas

Dulia.. preciiis därför en baggis nä den är jättefin faktiskt!! Ska ni kolla? Hur mkt tror du den går upp?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hanna, vi har inte bestämt än om vi ska kolla men jag tror det. Vi har varit och kört i det där området och det ligger jättefint. Tyvärr tror jag att den kan gå upp några 100.000 kr och då blir det alldeles för dyrt. Jag har inte lust att lägga 10.000 kr/mån på boende.

• Kickan 84

Hanna: Vi har räknat på det och de enda andra sängarna vi kan tänka oss täcker upp mer än den kostnaden ihop med madrasser så det går på ett ut!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

Nu måste jag logga ut. Ha en trevlig kväll!!

• Hannnas

dulia.. nä för sjuttan... det blir ju isf lika dyrt som om man byggt själv ju... men man kan ha tur med budgivningen oxå åk o kolla iaf kul om inte annat

• Hannnas

Kick.. jamen dåså, då är det ju helt klart ju o som sagt så fiiiin är den ju vad är det mer ni funderat på?

Dulia.. tack detsamma

• Kickan 84

För sängar eller saker över lag?

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Måste bara gnälla lite... fy faaaaaan för att må illa... idag har jag kräkts på jobbet... offentlig äckeltoa... där andra bajsar!! Bläääääk!! Nu har jag mått illa snart 7v i sträck o börjar bli jävligt trööööött...

så... nu känns det lite bättre

Svar på tråden Pladdertråden!