• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Ja, vi ska ju ha en BB! Sedan babyskydd blir nog Maxi cosi eftersom den går att ha på chassit... tror vi just nu iallafall! Velar mellan bärsele och bärsjal, vet inte vad som är mest skonsamt för ryggen?

Hahaha, urkas!! Men snart kanske det går över!!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... ja BBn vet jag ju o maxicosin... den ska vi med ha, tycker den känns smidigare än actan som oxå passar chassit... det blir ingen schal för mig iaf, utan kanske en active sele... får prova o känna där med ... men schal ska ju vara bra för ryggen säger de

Anders är så söt... han pratar bara om vagnen o hur mkt han längtar efter bebis ... min sötis

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Tycker också bäst om sele, men sjalen ska vara bra för ryggen säger de, men verkar som ett krångel att få in sig själv och bebis i den!

Hihi, M är likadan! Tänk, jag ska bli en pappa! (Han är övertygad om att detta går bra, skönt!)

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick... ja det är skönt att de är positiva.. ibland för bara men det hade nog varit värre tvärtom

• MrsMurphy

Hej! En fundering... Fundersam Ni vet min incident igår när jag höll på att tuppa av och spy på thai stället?? Nu i slutet på jobbet så kände jag typ liknande, kallsvettig, tuppa av känsla och spyvarning...

Är nån annan drabbad av detta? Varför får jag så här? Är det blodtrycket då?

• Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-01-22 18:41:45 följande:
    Kick... ja det är skönt att de är positiva.. ibland för bara men det hade nog varit värre tvärtom .•:*¨¨*:•. är det vår tur nu .•:*¨¨*:•.
    Ja, blir glaen ibland! Men tänk om båda var pessimister, skulle inte funka!

Lättja: Jag vet inte, men jag har haft liknande och då var det panikångest. Men, kontakta en läkare för att kolla upp det.
    Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Lättja... mina patienter som drabbas av plötsliga blodtrycksfall kan känna så... har du kollat det?

• MrsMurphy

Kickan: Panikångest är det inte... Igår var det snarare att komma in i värmen från kylan som gjorde att det slog slint och idag sprang jag en hel del innan jag kände att det var på väg till kollaps...

Men det är bara jag alltså... Gråter Ingen typisk grav skit som man drabbats av.

• MrsMurphy

Hanna: Jag har funderat just detta på blodtrycket men kan den ändras av en graviditet? Förr när jag var rökare så hade jag ruskigt bra blodtryck trots det och nu har man ju slutat.

• numberone
    Lättja: Är väl ganska vanligt med yrsel vid grav. många som har lätt att svimma mm i "början"
    2007 SKA bli vårt år!!
Svar på tråden Pladdertråden!